Friday 31 May 2013

အက်ဥ္းစံ လိပ္ျပာ

အက်ဥ္းစံလိပ္ျပာ


“ကလင္ကလင္ ကလင္”    
 ကိုင္ေဆာင္သူမရွိ၍ တိတ္ဆိတ္သြားေသာ ဖုန္းေလးကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ဟိုးအရင္ကလို ဖုန္းကိုကၽြန္မကိုင္ျပီဆိုလွ်င္ေတာ့
“ျပန္လာေနျပီေနာ္ မ အတြက္ ေပါင္မုန္႕ဝယ္လာခဲ့မယ္ ေမာင့္ကို ေမွ်ာ္ေနေနာ္ တာ့တာ”
ဆိုသည့္ စကားတစ္ခြန္းပဲေျပာကာ ဖုန္းခ်သြားေပလိမ့္မည္။ ခုေတာ့ ထိုဖုန္းသည္ သူျပန္လာေတာ့မည္ဆိုသည့္အေၾကာင္း အသိေပးရံုဖုန္းသက္သက္သာ ျဖစ္ေနေပေတာ့သည္။
ဒီခ်ိန္ဆို သူဖုန္းခ်ျပီးတာနဲ႕ လမ္းကူးေနေလာက္ျပီ။ ျပီးလွ်င္ ဝမ့္ဝမ့္စတိုးဆိုင္သို႕ဝင္ကာ ေပါင္မုန္႕တစ္ထုပ္ဝယ္ဦးမည္။ ေနာက္ အိမ္အျပန္ဘက္စ္ကားေလးမွတ္တိုင္စာခရီးကို သူ ေျခက်င္ေလွ်ာက္လာဦးမည္။ တိုက္တံခါးဝကို ေရာက္ျပီဆိုတာႏွင့္ တိုက္တံခါးေသာ့ဖြင့္ကာ အေပၚတက္လာေပလိမ့္မည္။ အခန္းနံပါတ္ ၁၀၃ ဆိုသည့္ ဒီအခန္းေရွ႕ေရာက္လွ်င္ေတာ့ သူ ရပ္ေပလိမ့္မည္။ ထို႕ေနာက္ ေသာ့ဖြင့္ဝင္လာလိမ့္မည္။
“မိန္းမကလည္းကြာ အလုပ္ကျပန္လာရင္ ေမာင္ ဆာေနမွာေပါ့လို႕မေတြးမိဘူးလား ထမင္းလည္းခ်က္မထားဘူး… ခုမွခ်က္ရေတာ့ ေမာင့္က် အဆာလြန္ေတာ့တာေပါ့.. ေရာ့ မိန္းမအၾကိဳက္ ေပါင္မုန္႕ဝယ္လာတယ္”

            စသျဖင့္ ပြစိပြစိ ေျပာျပီးလွ်င္ ေပါင္းအိုးႏွင့္ထမင္းတည္လိမ့္ဦးမည္။ ျပီးလွ်င္ေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးေပဦးမည္။ ေရခ်ိဳးျပီးလွ်င္လည္း
            “ေမာင့္အတြက္ အဝတ္အစားေလး ေရြးေပးထာတာမဟုတ္ဘူး မိန္းမရယ္ တဘက္ကေလးနဲ႕ ေရေတြ သုတ္မေပးခ်င္ဘူးလား”
            ဟု မ်ိဳးစံုေျပာကာ သူ႕ကိုယ္သူ ေရသုတ္ဦးမည္။ အဝတ္အစားဝတ္ျပီးျပီဆိုလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မအနားသို႕ေရာက္လာျပီး တြတ္တီးတြတ္တာ စကားေတြ ဆိုဦးေရာ့မည္။
            “ရံုးက အန္တီခင္ၾကီးက ပဲအရမ္းမ်ားတာပဲ သိလား မ လို သနပ္ခါးေရက်ဲေလးပဲ လိမ္းတာမဟုတ္ဘူး မိပ္ကပ္အေဖြးသားနဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းဆိုလည္း အနီေရာင္ၾကီးကို ထင္းလို႕ အဲဒီစာေရးမၾကီးက ေမာင့္ေရွ႔ျဖက္ေလွ်ာက္တိုင္း ေမာင့္ကို ၾကည္ၾကည့္သြားတယ္ ျပီးရင္ သူ႕ကိုယ္လံုးဝဖိုင့္ဖိုင့္ၾကီးကို တစ္ကိုယ္လံုးခါျပီး လမ္းေလွ်ာက္သြားတာ အရမ္းရယ္ရတာပဲ ကိုသာေငြဆိုပိုဆိုးေသး အဲမိန္းမၾကီးကုိၾကည့္ၾကည့္ရယ္တာ သိတယ္မဟုတ္လား ရံုးျပာတာေလ ”
            “မ ရယ္ ရယ္ပါ ေမာင္က မ ရယ္ရေအာင္ ရံုးကအေၾကာင္းေတြစုလာရတာကို ေမာင့္ကို သနားတဲ့အေနနဲ႕ နည္းနည္းေလာက္ရယ္ပါ့လားဟင္”
            “မရယ္ရင္ ခဏေနဦး ျပီးမွျပန္လာခဲ့မယ္ ေမာင္ထမင္းအရမ္းဆာေနျပီ သြားစားလိုက္ဦးမယ္”

သူ႕ရံုးကအေၾကာင္းေတြ အနည္းအက်ဥ္းေျပာျပျပီးလွ်င္ သူ ထမင္းသြားစားမည္။ ျပီးလွ်င္ ကၽြန္မအနားျပန္လာမည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မလက္ေခ်ာင္းေတြကို ဆုပ္ကိုင္ျပီးေျပာဦးမည္။
“မ လက္ကေလးေတြက အရမ္းေသးသြယ္လြန္းတယ္ မရယ္ ထမင္းမစားဘူးလား လာ ေမာင္ခြံ႕ေကၽြးမယ္”
ျပီးလွ်င္ေတာ့  ကၽြန္မကို ထမင္းခြံ႕ေကၽြးဦးမည္။ “မကလည္း ကေလးက်ေနတာပဲ အဖိတ္အဖိတ္အစင္စင္ စားေနတယ္” ဟုဆိုျပီး သူ႕လက္ကိုင္ပဝါႏွင့္ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းတို႕ကို လိုက္သုတ္ဦးမည္။
            သူ အိပ္ခါနီးျပီဆိုလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မ ႏႈတ္ခမ္းတို႕ကို လက္ႏွင့္ အသာအယာတို႕ထိဦးမည္။ ကၽြန္မ ပါးျပင္တို႕ကို သူ႕လက္ဖဝါးႏွင့္ ဖ်စ္ညွစ္ၾကည့္ဦးမည္။ျပီးလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မ နဖူးကို အသာအယာနမ္းကာ ကၽြန္မကို ေစာင္ျခံဳေပးျပီးသည္ ကၽြန္မေဘးဝယ္ သူလည္း မ်က္လံုးမွိတ္ကာ အိပ္ေတာ့မည္ျဖစ္၏။
            မနက္ခင္းအိပ္ယာႏိုးျပီဆိုတာႏွင့္ သူလည္း ေရခ်ိဳးကာ ကၽြန္မကိုလည္းမ်က္ႏွာသစ္ေပးသည္။ ျပီးလွ်င္ အျပင္သို႕ထြက္ကာအသုပ္ႏွစ္ပြဲသြားဝယ္သည္။ ျပီး သူတစ္ပြဲစားကာ ေနာက္တစ္ပြဲကို ကၽြန္မအားခြ႕ံေကၽြးေတာ့သည္။ ရံဖန္ရံခါ သူ႕အလုပ္မွေစာလာဖို႕ လိုသည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ အသုပ္တစ္ပြဲကို စားပြဲေပၚမွာ ျပင္ေပးခဲ့သည္။ ထို႕ေနာက္ေတာ့ သူ အလုပ္သို႕ သြားေတာ့သည္။
            မိန္းမတစ္ေယာက္၏ဘဝဝယ္ ကိုယ့္ေယာက္်ား၏ အခ်စ္ခံရျခင္းသည္ အေကာင္းဆံုးဆုလာဘ္ျဖစ္သည္ဟု ဆိုၾကသည္။ သို႕ေသာ္ မလိုခ်င္။ ကၽြန္မ မလိုခ်င္ေတာ့။ ဒီေယာက္်ား၏ ခ်စ္ျခင္းကို ကၽြန္မမလိုအပ္ေတာ့ပါ။ ေက်းဇူးျပဳျပီး  ကၽြန္မ ကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးပါေတာ့ဟု အသံကုန္ ဟစ္၍ ေတာင္းဆိုခ်င္လွသည္။
            သူ ကၽြန္မကိုခ်စ္သည္။ ခ်စ္ခဲ့သည္။ ခ်စ္ေနဆဲလည္း ျဖစ္သည္။ သူ႕အခ်စ္ကို ကၽြန္မ ယံုၾကည္ပါသည္။
            ကၽြန္မ သူ႕ကို ခ်စ္ခဲ့ပါသည္။ ခ်စ္ေနဆဲလည္း ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ သူ၏ ေလွာင္ပိတ္ထားေသာ ခ်စ္ျခင္းမ်ားထဲမွ ကၽြန္မ ရုန္းထြက္ခ်င္သည္။
            (-)
            သူႏွင့္ကၽြန္မ ေတြ႕ဆံုခဲ့သည္က လြန္ခဲ့ေသာ ငါးႏွစ္ခန္႕က ျဖစ္သည္။
            အစိုးရရံုးဝန္ထမ္းၾကီး သူက အသုပ္ေရာင္းေသာ ကၽြန္မကို ျမင္ျမင္ခ်င္းခ်စ္ခဲ့သည္ဟုဆိုကာ အေမ့ထံ လာတင္ေတာင္းေတာ့သည္။ ထိုေခတ္က အစိုးရရံုးဝန္ထမ္းဆိုသည္ႏွင့္ ပစ္အထင္ၾကီးတတ္ေလ့ရွိသည့္အက်င့္အတိုင္း အေမက ကၽြန္မကို သူႏွင့္ ေပးစားလိုက္ေတာ့သည္။ သူႏွင့္ ကၽြန္မ ခ်စ္သူဘဝမျဖတ္သန္းဖူးခဲ့။ သို႕ေသာ္လည္း ကၽြန္မကို အစစအရာရာ အလိုလိုက္ေသာ သူ႕ကို လက္ထပ္ျပီးႏွစ္လအတြင္းမွာပင္ ခ်စ္သြားမိသည္ကေတာ့ ကၽြန္မအလြန္မဟုတ္ေလာက္ပါ။
            ကၽြန္မအိမ္မႈကိစၥတို႕ လုပ္ေနျပီဆိုလွ်င္ သူ အနားသို႕လာကာ ငရုတ္သီးေထာင္းၾကက္သြန္ေထာင္း လုပ္ေလ့ရွိသည္။ မနက္ခင္းဆိုလွ်င္ အလုပ္သို႕သြားဖို႕ အခ်ိန္ေနာက္က်ေနလိမ့္မည္ မနည္းေျပာဆိုကာ တြန္းလႊတ္ပါမွ အလုပ္သို႕သြားဖို႕ရာျပင္ဆင္ေတာ့၏။ ေန႕လည္စာအတြက္ ထမင္းခ်ိဳင့္ထုပ္ေပးလွ်င္ ျငိဳျငင္ခ်င္သည္။ ဒီေလးမွတ္တိုင္စာ ခရီးေလးမ်ား အိမ္ပဲ ျပန္လာစားမွာေပါ့ဟု ပြစိပြစိေျပာရင္း ကၽြန္မ ျပင္ဆင္ေပးသည့္ ထမင္းခ်ိဳင့္ကို ယူသြားတတ္၏။
            သူႏွင့္ ကၽြန္မ လက္ထပ္ျပီးမၾကာခင္ပင္ သူ႕မိဘႏွစ္ပါးက ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ဆံုးပါးသြားခဲ့သည္။ တစ္ဦးတည္းေသာ သားျဖစ္သူ သူ႕အတြက္ အေမြဆို၍ ျခံေလးတစ္ခုသာ ထားခဲ့ႏိုင္သည္။ လြန္ခဲ့ေသာ သံုးႏွစ္ေလာက္ကထိ ထိုျခံတြင္ ေနခဲ့ျပီးမွ ထိုျခံကိုေရာင္းကာ ယခုတိုက္ခန္းသို႕ ေျပာင္းေရႊ႕လာခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္သည္။ ယခုတိုက္ခန္းသိုု႕ေရာက္စက ကၽြန္မ ေပ်ာ္ခဲ့ပါသည္။ သို႕ေသာ္ တစ္ရက္မွာေတာ့ ကၽြန္မ၏ ေပ်ာ္ရႊင္မႈတို႕ ဆိတ္သုဥ္းခဲ့ေတာ့သည္။
            ထိုတစ္ရက္ကေတာ့ ေဆးစစ္ခ်က္အေျဖလႊာရ၍ ျဖစ္သည္။ သူႏွင့္ ကၽြန္မ သံုးႏွစ္တာ ေပါင္းသင္းျပီးတာေတာင္ ရင္ေသြးမရရွိ ဟူသည့္အျဖစ္ၾကီးက ကၽြန္မအတြက္ စိတ္ထင့္ေစသည္။ ကၽြန္မလည္း သူတကာေတြလို ကိုယ့္ေသြးသားကို ထိန္းေက်ာင္းခ်င္သည္။ “ရပ္ေပေပ့ ရပ္ေပေပ့” ဟု လက္ခုပ္ေလးတီးကာ အားေပးခ်င္သည္။ သြားေပါက္စနေလးေတြကို လက္ႏွင့္တို႕ရင္း ထိုသြားေလးတို႕၏ အကိုက္ခံခ်င္သည္။ “ခ်ိဳမိုင္မိုင္ ခ်ိဳမိုင္မိုင္”ဟု  လက္သီးေလးဆုပ္ကာ ကလူခ်င္သည္။ ဒါ ကၽြန္မသားရွင့္ဟု ၾကြားခ်င္သည္။ ဆုေပးပြဲမ်ားသို႕ သြားကာ လက္ခုပ္တီးအားေပးခ်င္သည္။
            ထို႕ေၾကာင့္ သူ႕ကိုလည္း မေခၚရဲတာႏွင့္ အေမ့ကို ေခၚကာ ေဆးသြားစစ္မိေတာ့သည္။ အေျဖလႊာထြက္လာေတာ့ ကၽြန္မဘက္က အမွားမရွိ တဲ့ေလ။ အၾကိမ္ၾကိမ္အခါခါ စဥ္းစားအျပီးမွာေတာ့ သူ႕ကို ေဆးစစ္ဖို႕ေျပာမိ၏။ ထိုေန႕မွစ၍ သူတိတ္ဆိတ္ကာ ေနာက္ရက္သတၱပတ္အၾကာမွာေတာ့ ရက္စြဲေဟာင္းတစ္ခုႏွင့္စာရြက္တစ္ရြက္ ကၽြန္မကို ေပးေလေတာ့သည္။
            “ေမာင္ က ကေလးမရႏိုင္သူပါ မရယ္” တဲ့ေလ။
            ဒီစကားၾကားရစဥ္က ကၽြန္မ သူ႕ကို အသနားပိုခဲ့သည္။ သို႕ႏွင့္ ျဖစ္ႏိုင္သည့္ နည္းလမ္းတစ္ခုကို ရွာၾကံစဥ္းစားမိေတာ့ ကေလးေမြးစားဖို႕။ သို႕ေသာ္ သူ လက္မခံခဲဲ့။ ထိုေန႕မွစ၍ သူႏွင့္ ကၽြန္မ သေဘာထားကြဲလြဲခဲ့ၾကသည္မဟုတ္ပါလား။
            ကၽြန္မနားမလည္။ နားမလည္ႏို္ငခဲ့။ သူႏွင့္ ကၽြန္မၾကား နားလည္မႈမ်ား ဘာ့ေၾကာင့္ ကြာဟသြားခဲ့ပါသလဲဟုပင္။ ကေလးမရႏိုင္ျခင္းဆိုသည့္အေၾကာင္းအရာသည္သူ႕အားနည္းခ်က္တစ္ခုအျဖစ္ ျမင္လာ၍မ်ား ကၽြန္မကို ပို၍ ခ်ဳပ္ခ်ယ္လာေလသလား။ ပို၍မ်ား သဝန္တိုလာေလသလား။
            သူမ်ားကေလးေတြ ျပံဳးေပ်ာ္ေန၍မ်ားကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနျပီဆိုလွ်င္ သူ မ်က္ႏွာၾကီး ဆူပုတ္လွ်က္ ကၽြန္မလက္ကို ဇြတ္အတင္းဆြဲကာ သြားေတာ့သည္။ သူမ်ားကေလးကို ခ်ီမိျပီဆိုလွ်င္လည္း သူ မေက်နပ္ေတာ့။ ၾကာေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ကၽြန္မ အေနရခက္လာသည္။ ကေလးရူး ဆိုသည့္နာမည္လည္း အေခၚခံႏိုင္ပါေသးသည္။ သူ၏ တဖက္ကေလးအေဖႏွင့္ စြတ္စြဲပုတ္ခတ္သံမ်ားကို နားမခံသာေတာ့။
            ကၽြန္မခ်ီလိုက္သည့္ ကေလး၏ အေဖႏွင့္ ကၽြန္မသည္ ဆက္သြယ္ကူးလူးမႈတစ္ခုခုရွိသည္ ဆိုသည့္အသိဥာဏ္မ်ိဳး သူ႕ေခါင္းထဲ ဘယ္လိုကဘယ္လိုေရာက္ခဲ့သလဲ ကၽြန္မမသိ။ သူ႕စိတ္တို႕ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား အေတြးတိမ္သြားပါသလဲ ကၽြန္မမသိ။ သိလာသည္ကေတာ့ ကၽြန္မ လြတ္လပ္ခြင့္ေတြ ဆံုးရံႈးခဲ့ျပီျဖစ္သည္။ အျပင္သို႕ သြားလိုရာ သြား၍ မရေတာ့။ သူ ရံုးသြားခ်ိန္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္မကို ေသာခတ္ထားခဲ့ေတာ့သည္။ ေသာ့မခတ္ပါႏွင့္ ဟု ေျပာလည္းမရ။ စေနတနဂၤေႏြဆိုလွ်င္ သူ႕လက္ကို ခ်ိတ္၍ အျပင္ထြက္ခြင့္ရသည္။အိမ္တြင္ ဟင္းခ်က္စရာ ဆန္ဆီဆား အျပည့္ ထားေပးေသာ္လည္း ကၽြန္မ အတြက္ တစ္ေန႕တစ္ျခား လိုအပ္လာသည္က လြတ္လပ္မႈျဖစ္သည္။
            သူ၏ စိတၱဇဆန္လာေသာ ခ်စ္ျခင္းတို႕သည္ ကၽြန္မ၏ လြတ္လပ္ခြင့္တို႕ကို ဖ်က္ဆီးလုိက္ျပီျဖစ္၏။
            သူ ကၽြန္မကို ခ်စ္သည္ကို ကၽြန္မ အတိုင္းအဆမဲ့ ယံုၾကည္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ အဆိပ္ျပင္းသည့္ ခ်စ္ျခင္းဟု ကင္ပြန္းတပ္မိျပီျဖစ္၏။
            (-)

            ထိုေန႕က သာမန္ေနသာေသာ ေန႕ေလးတစ္ေန႕ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထို႕ျပင္ ရံုးပိတ္ရက္ စေနေန႕လည္း ျဖစ္ခဲ့သည့္အျပင္ သူလည္းအိုဗာတိုင္ဆင္းလိုက္ရေသာ ေန႕တစ္ေန႕ျဖစ္သည္။
            ပိတ္ေလွာင္ထားေသာ သူ႕ခ်စ္ျခင္းတို႕မွ လြတ္ေျမာက္ဖို႕ရာ ကၽြန္မ အားကုန္ေအာ္ေနခဲ့သည္။ မည္သူမွ် မေရာက္လာခဲ့။ တဒုန္းဒုန္းတဒိုင္းဒိုင္းထုေနမိေသာ လက္တို႕သာ အားေလ်ာ့လာသည္။ ဘယ္သူဆို ဘယ္သူမွ ေရာက္ရွိမလာခဲ့။ ဖုန္းဆက္၍ မရေအာင္ ခတ္ထားေသာ ေသာ့ကို ဖ်က္ဖို႕ရာ ၾကိဳးစားေသာ္လည္း ထုစရာရိုက္စရာမရွိေသာေၾကာင့္  အခ်ည္းႏွီးသာ။
            ျပတင္းေပါက္တို႕သည္လည္း သံဆူးၾကိဳးတို႕ျဖင့္ ကာထားသည္။ ေနာက္ေဖးတံခါးေပါက္သည္လည္း သံတံခါးျဖင့္ျခားထားသည္။ ထြက္ေပါက္ဆို၍ ဘာမွမရွိသည့္အခန္းက်ဥ္းဝယ္ တံခါးမၾကီးကို တဒုန္းဒုန္းထုရင္း ကၽြန္မ ေအာ္ေနခဲ့ရသည္။ ဘယ္သူမွ်မသိ။ မသိၾက။
            ေနာက္ဆံုးထြက္ေပါက္အျဖစ္ ကၽြန္မ မီးဖိုဖိုလိုက္မိသည္။ ထို႕ေနာက္ မီးစာေတြ တထပ္ျပီးတထပ္… တထပ္ျပီးတထပ္။
            ထိုေန႕က သူျပန္လာခဲ့သည္။ ကၽြန္မ မထင္မွတ္ေလာက္သည္ထိကို ေတာ္ေတာ္ေစာေစာျပန္လာခဲ့သည္။ လြတ္လပ္ျပီဟု ေတြးရင္း ထာဝရအိပ္စက္ဖို႕ရာ မ်က္လံုးတို႕ အသင့္မွိတ္ထားေသာ ကၽြန္မသည္ ႏွာေခါင္းဝမွတစ္ဆင့္ အဆုတ္သို႕ ေရာက္ရွိလာေသာ မီးခိုးေငြ႕တို႕အား ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီးလက္ခံေနခဲ့သျဖင့္ သူ႕တံခါးဖြင့္သံတို႕ မၾကားခဲ့ရ။ မီးဖိုကို ေရျဖင့္ ျငိမ္းသတ္ေနသံတို႕ကို ၾကားရေတာ့မွ သူျပန္လာျပီလားဟု ေတြးရင္း အထိတ္တလန္႕ထဖို႕ၾကိဳးစားမိသည္။ သို႕ေသာ္ ရုတ္တရက္ ထမရခဲ့။ ထိုစဥ္တြင္ပင္ ကၽြန္မအနားသို႕ သူ ေရာက္လာခဲ့သည္။ မ်က္ရည္တို႕ေဝ့သီေသာ မ်က္လံုးတို႕ျဖင့္ ကၽြန္မကို ေငးၾကည့္ေနခဲ့သည္။
            “မ ေမာင့္ကို ဒီေလာက္ေတာင္ မုန္းသလား မ ရယ္”      
သူ႕ေျပာစကားကို ျပန္မေျဖပဲ
“ေမာင္ ကၽြန္မကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးေတာ့ေနာ္” ဟု ကၽြန္မေျပာခဲ့တုန္းက သူ ငိုေနခဲ့သည္။ ဟုတ္သည္။ သူ ငိုေနခဲ့သည္။ ထို႕ေနာက္တြင္မေတာ့ ကၽြန္မကို ကုတင္ေပၚေနရာခ်ေပးျပီးသည္ႏွင့္ ဘာစကားမွ်မဆိုေတာ့ပဲ မီးဖိုကို သူရွင္းလင္းေနခဲ့သည္။ ထို႕ေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္မ၏ ဝင္သက္ထြက္သက္တို႕ကို သူ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ေပြ႕ဖက္ထားခဲ့သည္။ ေနာက္ အရာရာေမွာင္မိုက္သြားခဲ့သည္သာ သတိရေတာ့သည္။ ဟုတ္၏။ အရာရာ ေမွာင္မိုက္သြားခဲ့သည္။

(-)

သက္တူရြယ္တူျဖစ္ေသာ သူ႕ကို ေမာင္ဟု ေခၚပါဆို၍ ေခၚခဲ့ရတုန္းက ရင္ခုန္ၾကည္ႏူးမႈမ်ိဳးသည္ ယခုအခ်ိန္မွာေတာ့ခမ္းေျခာက္ေနျပီျဖစ္မွန္း သူသိပါရဲ႕လား။ သူ၏ မ ဟု ေခၚသံကို ၾကည္ႏူးႏွစ္သိမ့္မႈသည္ ယခုအခ်ိန္အခါဝယ္ ခါးသက္ေနျပီမွန္း သူသိပါရဲ႕လား။
            သူခြ႕ံေကၽြးေသာ ထမင္းတို႕သည္ ဟိုးယခင္အခ်ိန္မ်ားကလို အာဟာရမျဖစ္ေစေတာ့ပါပဲ ကၽြန္မပါးစပ္ဝမွာတင္တန္႕၍ ျပဳတ္က်ကုန္သည္ကို သူသတိထားမိေစခ်င္သည္။ သူ ရွာေပးေသာ ပိုက္ဆံတို႕ကို သံုးျဖဳန္းဖို႕ရာအင္အား ကၽြန္မမွာမရွိေတာ့မွန္း သူ သတိထားမိေစခ်င္သည္။
            သူ႕ေပြ႕ဖက္မႈကို ျပန္လည္မေပြ႕ဖက္ႏို္င္ေတာ့ေသာ ကၽြန္မ၏ လက္တို႕ကို သူ သတိထားမိပါရဲ႕လား။
            လြတ္လပ္မႈကို ေတာင့္တေသာ ကၽြန္မ ခုထိ မလြတ္လပ္ႏုိင္ေသး။ သူ ေပြ႕ဖက္ထားေသာ လက္တို႕မွ မလြတ္ေသး။ လြတ္ေျမာက္ဖို႕ရာၾကိဳးစားခဲ့ေသာ ေန႕၏ ေနာက္တစ္ေန႕မနက္ ကၽြန္မ ႏိုးထလာခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္မသည္ ေအးစက္လြန္းေသာ အခန္းတစ္ခုအတြင္းသို႕ ေရာက္ရွိေနသည္ဟူသည့္ အသိသာ ရွိေတာ့၏။ သူ ကၽြန္မကို စကားေျပာခ်င္လွ်င္ ထိုတံခါးကို ဖြင့္ကာ လာသည္။ သူ ကၽြန္မကို ေပြ႕ဖက္ခ်င္လွ်င္ ထိုတံခါးကိုဖြင့္သည္။ ေအးစက္ေမွာင္မည္းလြန္းေသာ အခန္းမွ ကၽြန္မ လြတ္ေျမာက္လာသည္မွာ ရက္အနည္းငယ္ေတာ့ ၾကာျပီျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ဒီအခန္းထဲမွ ထြက္ခြင့္မရႏိုင္ခဲ့။ ေအးစက္ေမွာင္မည္းလြန္းသည့္ အခန္းထဲဝယ္ ကၽြန္မ၏ လြတ္ေျမာက္ဖို႕လိုအပ္ေနေသာ အစိတ္အပိုင္း က်န္ခဲ့သည္ မဟုတ္ပါလား။
            ေဟာ တံခါးဖြင့္သံၾကားေနရျပီ။ သူလာေနျပီလား။ သူလာေနျပီလား။ ေမာင္ ကၽြန္မ ကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးေတာ့။ လြတ္လပ္ခြင့္ေပးပါေတာ့ ေမာင္။
            “ဒီအခန္းက  အနံ႕ထြက္ေနတာဗ် ပိုင္ရွင္လာေတာ့မွျပန္လာၾကရေအာင္ဗ်ာ ၾကြက္ေသတယ္ဆိုလည္း အခန္းပိုင္ရွင္က ရွင္းရမွာေပါ့ ခုေတာ့ တျခားအခန္းေတြကိုပါ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္တယ္”
“ဟုတ္ပ ”
“ဟုတ္ပဗ်ာ ”
ၾကားေနရသည့္အသံမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မ အားတက္သြားမိသည္။
မဟုတ္ဘူး ၾကြက္ေသ မဟုတ္ဘူး။ ဒီအခန္းကို ရိုက္ဖြင့္လိုက္ပါ။ ရိုက္ဖြင့္လိုက္ပါရွင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ အို ကၽြန္မေျပာေနတာကို မၾကားဘူးလား ။ ေျခသံေတြဘာလို႕ ျပန္ထြက္သြားၾကတာလဲ။ အသံေတြဘာလို႕ တိတ္ဆိတ္သြားတာလဲ။
            ကၽြန္မ လြတ္လပ္ခ်င္ျပီ။ ျပန္ထြက္သြားသည့္ ေျခသံမ်ားေၾကာင့္ စိတ္ပ်က္အားေလ်ာ့သြားမိသည္။ ေဟာေျခသံၾကားရျပီ။ ေမာင္ ျပန္လာျပီလား။ ေမာင္ျပန္လာျပီဆို ဟုိလူေတြ ျပန္လာမွာေပါ့။ ေအးစက္ေမွာင္မိုက္သည့္ အခန္းထဲသို႕ ျပန္ဝင္ရင္း တံခါးကို တြန္းထုတ္ေနမိသည္။ သို႕ေသာ္ လက္တို႕သည္တံံခါးကိုသာ ေဖါက္ထြက္သြားသည္။ တံခါးကားမပြင့္။
            “ဗ်ာ ဟုတ္ကဲ့ ၾကြက္ေသကို ကၽြန္ေတာ္ရွင္းလိုက္ပါ့မယ္ဗ်ာ အိမ္က ေၾကာင္ကေတာ္ေတာ္ဆိုးတာ ၾကြက္ေတြခုတ္ခုတ္ျပီး ပစ္ပစ္ထားတာ ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်”
            “ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမလား အညာကို ထြက္သြားတာပဲဗ်ာ သူ႕အေမဆံုးတာေတာင္ သူမသိေသးဘူး ကၽြန္ေတာ္လည္းစိတ္ညစ္ပါရဲ႕ သူလာရင္ ဘယ္လိုေျပာရမယ္မွန္းကို မသိေတာ့ဘူး”
            အို ကၽြန္မကို ကူကယ္မဲ့သူ မရွိေတာ့ဘူးလားကြယ္။ ေဟာ သူဝင္လာျပီ။ သူဝင္လာျပီ။ ကၽြန္မ မလြတ္လပ္ေတာ့ဘူးလား။ ကၽြန္မ လြတ္လပ္ခ်င္ျပီ ေမာင္။

ရည္ေဝ(လင္းေရာင္ျခည္)

2 comments:

ရတု said...

အားပါး လန္းတယ္ဗ်ာ..(စာလုံးေပါင္းတစ္ခ်ဳိ႕ေတာ့မွားေနေသးတယ္..ျပန္ျပင္ဦးဗ် ) အဆိပ္သင့္လိပ္ျပာ..ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္ေတာ့သိပ္မႀကဳိက္ဘူး။ ကုိထြန္းလင္းသစ္ကေတာ့ ေျပာသြားတယ္ ( ေခါင္းစဥ္က ကဗ်ာဆန္လြန္းတယ္...၊ ဒါေပမဲ့ စာကုိယ္ေတြနဲ႔ေတာ့ လုိက္ဖတ္မႈ႐ွိပါတယ္..)တဲ့ ။ အဆိပ္သင့္လိပ္ျပာဆိုတာထက္ အက်ဥ္းစံလိပ္ျပာ..တုိ႔..၊ ေႏွာင္ႀကဳိးမိလိပ္ျပာ..တို႕..၊ထြက္ေပါက္မဲ့လိပ္ျပာ..တို႕..။ စသျဖင့္ေပါ့..။ အင္း ..ဒါေပမယ့္..အခုအတိုင္းလည္းအဆင္ေတာ့ေျပပါတယ္..။ အေတြးေတြေကာင္းလာတာ သတိျပဳမိတယ္.။အရင့္အရင္စာေတြလုိအေျဖာင့္ႀကီးေတြမဟုတ္ေတာ့ဘူး။အေကြ႕အ၀ိုက္ေလးေတြနဲ႕လွလာတယ္။မထင္မွတ္္တာကိုခ်ျပလာနုိင္တယ္။ ေရွ႕ဆက္ ဒီထက္ပိုေကာင္းတဲ့အေတြးေတြနဲ႕ လွပတဲ့ရသေတြဖန္တီးနုိင္ပါေစလို႕ဆႏၵျပဳပါတယ္။(ကိုယ့္ေယာက်ၤား/၊ျမဴခ်င္သည္။/အိမ္က ေၾကာက္ကေတာ္ေတာ္ဆိုးတာ..စသျဖင့္ စာလုံးေပါင္းအမွားေလးေတြ..ေတြ႕ရ )
(ကၽြန္မကိုယ္က ထြက္ေနတဲ့အနံ႕အသက္ေတြကို သူဘယ္လိုရွင္းမွာလဲ။ မရွင္းႏုိင္ပါေစနဲ႕။ ခုနက ထြက္သြားတဲ့သူေတြ အခန္းထဲဝင္လာပါေစ။

ကၽြန္မကိုယ္က ထြက္ေနတဲ့အနံ႕အသက္ေတြကို သူဘယ္လိုရွင္းမွာလဲ။ မရွင္းႏုိင္ပါေစနဲ႕။ ခုနက ထြက္သြားတဲ့သူေတြ အခန္းထဲဝင္လာပါေစ။) ဆိုတဲ့စာေၾကာင္းက ႏွစ္ထပ္ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီေလာက္ပါပဲ..။အနွစ္ခ်ဳပ္ေျပာရရင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပလာတဲ့စာတစ္ပုဒ္လုိ႕ဆုိရမည္သာျဖစ္ပါေၾကာင္းး... )

Unknown said...

ေက်းေက်းပါဗ်ိဳ႕ ျပင္ျပီးျပီ း))

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္