Friday 10 May 2013

9-5-2013.....


“ကမ္းပါးစြန္းမွာ ”

ေလဟာနယ္ကို ေျခတစ္ဖက္ကြံ်ေနတဲ့
သစ္ပင္တစ္ပင္အတြက္
ဇာတ္ညႊန္းကိုပိုင္သူက ငွက္ကေလး ေလ
သစ္ပင္ေလးဟာဇာတ္သိမ္းကို ေျပာင္းဖို႕
အခြင့္အေရးမရွိသလို
ဇြတ္အတင္းမၾကိဳးစားခဲ့ပါဘူး
ဆြံ႕အတိတ္ဆိတ္
အရိပ္ကမၻာမွာပဲ ေပ်ာ္ေနလိုက္တယ္


ဘဝမွာ အရံႈးမရွိခဲ့ဘူး
ဒီအေတြးေလးနဲ႕ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ႏွစ္သိမ့္လိုက္တယ္
ဒါေပမဲ့လည္း ကြ်ံေနဆဲ ေျခတစ္လွမ္းက
ေျမကမၻာဆီျပန္မလာဘူး
ေလဟာနယ္မွာ
ကြြ်ံဆဲကၽြံျမဲကၽြံလွ်က္ပဲ....

ေပ်ာ္တယ္
ငွက္ကေလးေရ
ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ပါတယ္
ခင္ဗ်ားအဆင္ေျပရင္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္
ခင္ဗ်ားေပ်ာ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္
ခင္ဗ်ားစိတ္ခ်မ္းသာရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ပါတယ္

ဆြံအေနဆဲ ...
အရိပ္ကမၻာမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ေလွာင္ပိတ္ေနခဲ့လည္း
ခုထိ ကၽြန္ေတာ့္ေျခတစ္လွမ္းဟာ ေျမကမၻာမွာ ျမဲျမဲျမံျမံဆုပ္ကိုင္ထားတုန္း
ၾကယ္စင္ျဖစ္ခြင့္ကို မစြန္႕လႊတ္ေသးဘူး
ခံစားတတ္တဲ့ ႏွလံုးသားကို မမုန္းေသးဘူး
ခု ကၽြန္ေတာ္ ကမ္းပါးစြန္းမွာ ေကာင္းကင္ကိုေမာ့ၾကည့္လို႕
ငွက္တစ္ေကာင္ကို ေမွ်ာ္လင့္ေနတာမဟုတ္ဘူး
ေငးၾကည့္ေနရံုပါ
အဆင္ေျပလားသိခ်င္ရံုသက္သက္...။

ရည္ေဝ