Friday 17 May 2013

သူ-ကၽြန္ေတာ္

“သူ-ကၽြန္ေတာ္”

တစ္ခါတေလ စိတ္ကူးနဲ႕ရူးရတာဟာ
တိမ္ေပၚမွာထိုင္ရင္း မိုးမိေနသလိုပဲ
ေလထဲမွာလြင့္ေနေပမယ့္
တစ္ကိုယ္လံုးၾကြက္စုတ္ကိုျဖစ္လို႕....


----သူ က အတိတ္ၾကီးထဲ ေမ်ာတယ္
ကၽြန္ေတာ္က ပစၥဳပၸန္ကို ဆြဲေခၚတယ္
ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း ၃နဲ႕၄လို ေက်ာခိုင္း
တစ္ေနရာမွာေတာ့ ျပန္ဆံုမယ္ထင္ရဲ႕
ဒီအေတြးနဲ႕ ရူးေနခဲ့မိတဲ့ ၾကြက္စုတ္ေလးတစ္ေကာင္

----ျပည့္မလား ျပည့္ေလမလား
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြက ျပည့္ေလမလား
ေတြးတယ္ ေငးတယ္ေဆြးတယ္
သူ႕အတိတ္မွာ ကိုယ္ပါပိတ္မိေနခဲ့
သူလာမလားအေတြးေတြနဲ႕
သူ႕အတိတ္ကို ခဏခဏေခ်ာင္ပိတ္ဖမ္းခဲ့မိတာ
ကိုယ္ပါ ေရာေယာင္ လမ္းေပ်ာက္
ကိုယ့္အတိတ္မွာ..သူရွိလာျပီ

----ပစၥဳပၸန္ကိုပါမလာဘူး
အနာဂတ္ကို ေခၚသြားဖို႕မျဖစ္ႏို္င္ဘူး
သိတယ္
ဒါေတြကို သိတယ္
သိလည္းပဲ ၄ ဂဏန္းကုိ ၃ က ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတုန္း
၄ ရဲ႕ အတိတ္ကို ၃ ကခဏခဏသြားလည္ေနမိတုန္း
လြမ္းတယ္
သူရွိတဲ့ အတိတ္ကို ခဏခဏျပန္ၾကည့္ရ
လြမ္းတယ္
သူပါမလာတဲ့ ပစၥဳပၸန္မွာ ခဏခဏငိုေၾကြးရ
တကယ္လြမ္းပါတယ္

----သူကသူပါ
ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ပါ
အတိတ္က CD တစ္ခ်ပ္မဟုတ္မွန္း
သူလည္းသိတယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္းသူတယ္
သူက သူ႕အတိတ္ကို ခဏခဏျပန္ဖြင့္ခ်ိန္
ကၽြန္ေတာ္က သူပါတဲ့အတိတ္ကို repeat လုပ္ထားလိုက္တယ္
လာ အေတြးထဲမွာပဲ အသက္ရွင္ၾကတာေပါ့
သူ႕အလြမ္းမွာ ကၽြန္ေတာ္မပါဘူး
ကၽြန္ေတာ့္အလြမ္းမွာ သူက ဇာတ္လိုက္
ရံႈးတယ္ ကၽြန္ေတာ္ ရံႈးတယ္
သူလည္း ရံႈးတယ္
သူနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္က CD ခ်ပ္ကိုယ္စီနဲ႕ အသက္ရွင္ေနၾကသူေတြ
ဘဝအေမာေတြကို CD ေလးဖြင့္ျပီးေျဖသိမ့္ေနခဲ့ရ
တကယ္ဆို ျပင္ပကမၻာမွာ ေပ်ာ္ရႊင္ခြင့္ေတြ ရွိခဲ့သား
ဒါေပမယ့္လည္း သူ႕အတိတ္က ကၽြန္ေတာ့္ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို သတ္တယ္

----သူ
ကၽြန္ေတာ္
ကိုယ္စီေလလြင့္ခဲ့ၾက
သူ႕အတိတ္က ရုန္းထြက္ႏို္ငတဲ့တစ္ေန႕
ကၽြန္ေတာ့္အတိတ္က အနာဂတ္ျဖစ္ဖို႕ ပန္းေတြ ဖူးပြင့္မယ္
ဆံုမလား ဆံုေလမလား
ေပ်ာ္မလား ေပ်ာ္ႏိုင္မလား
၃ နဲ႕ ၄ ရဲ႕ အက်ိဳးေပးကံ
အစနဲ႕အဆံုးဆက္မွ
အသံုးဝင္မဲ့ သုညေလးလို
ျဖစ္ခ်င္တယ္

ရည္ေဝ

1 comment:

Unknown said...

တကယ္ဆို မျဖစ္ႏုိင္မွန္းသိပါရက္ စိတ္ကူးနဲ႕ ရူးခဲ့ညေတြ
အတိတ္ေတြကို ေမ့ဖို႕ ေဆးရွိခ်င္ရဲ႕

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္