Monday 27 May 2013

သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္(၂)

ကၽြန္ေတာ္က သူေမ့ေနတဲ့ ေတးသြားေလးပါ
သူက ကၽြန္ေတာ္ဆိုေနက် သံစဥ္ေလးရဲ႕ ပိုင္ရွင္
အသြင္မတူသူႏွစ္ေယာက္
ကမၻာၾကီးရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုမွာ ဆံုခဲ့ၾကတယ္



ကၽြန္ေတာ္က သံစဥ္ေလးေတြ လွည့္ေျပာင္းကခုန္
သူ႕အတြက္ ေတးသြားတစ္ခုကို မက္မက္ေမာေမာသီက်ဴးေနခဲ့တယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္မသိတဲ့တစံုတစ္ရာအတြက္
ဘဝတစ္ခုလံုးကို ရင္းျမဳပ္ထားသတဲ့

ရိပ္ဖမ္းသံဖမ္းေဝးကြာျခင္းေတြ
ေဟာဒီရင္ကို ေဖါက္ေဖါက္ထြက္သြားတာ သူမသိဘူး
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမ့ေနခဲ့တာေလ

ေလႏုေအးေတြတိုက္ခက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို သတိရတယ္
ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေလးေတြေတြ႕ရင္ ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကို သတိရတယ္
ေကာင္းကင္ၾကီးက ျပာေနရင္ ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကိုသတိရတယ္
မိုးစက္ေလးေတြ ကေနရင္ ကၽြန္ေတာ္သူ႕ကို သတိရတယ္
သတိရျခင္းအပိုင္းအစေတြ ဆက္ ဆက္လိုက္ေတာ့
ကမၻာၾကီးဟာ က်ယ္ဝန္းလာ
လာခ်င္လည္းေဝးတယ္ မလာခ်င္လည္းေဝးတယ္
တကယ္ဆို ကၽြန္ေတာ္က
သူေမ့ေနတဲ့ေတးသြားတစ္ခုပဲ မဟုတ္လား


သူက ကၽြန္ေတာ့္အတြက ္အဦးဆံုးပိေတာက္
ကၽြန္ေတာ္ကက်ေတာ့ သူ႔အတြက္ ေနရာေတာင္ တန္းစီခြင့္မရေသးဘူး
နံပါတ္မပါတဲ့ တံုကင္ေလးကို ကိုင္ျပီး ရပ္ေစာင့္ေနရတယ္

သူဆိုတာ သူေပါ့
ေလခၽြန္တတ္တယ္
သီခ်င္းဆိုတတ္တယ္
ေနာက္ ရယ္တတ္တယ္
သူက စကားလည္းေျပာတတ္ေသးတယ္
စကားၾကီးဆယ္ခြန္းကို အလြတ္က်က္ျပီးေျပာတတ္တာသူေပါ့
လူလိမၼာေလးလည္း ျဖစ္တတ္ျပန္ေသးတယ္

သူ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးလႈပ္လိုက္ရင္ စံပယ္ေတြ တဖြါးဖြါးေၾကြတယ္
သူ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးျပံဳးလိုက္ရင္ ပန္းပြင့္ေလးေတြ ငိုကုန္တယ္
ူသူက အဲဒီေလာက္ စြမ္းအားၾကီးသူ

ကၽြန္ေတာ္က သူ႕အတြက္ သဲေလးတစ္ပြင့္ပါပဲ
မ်ားလြန္းတဲ့ သဲေတြထဲမွာ သူကၽြန္ေတာ့္ကို မရွာႏို္င္ဘူးေလ
တကယ္ဆို
သူက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကိုယ္တစ္ျခမ္းပါ
သူ႕ရဲ႕ကိုယ္တစ္ျခမ္းအျဖစ္ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မရေသးဘူး

ငွက္ကေလးေရ
ငွက္ကေလးေရ
ငွက္ကေလးေရ
ငါ့ရဲ႕ ပိေတာက္ဦးေရ
ေမႊးပ်ံ႕လတ္ဆတ္ေနပါေစထာဝရ
ဆုေတာင္းေပးေနတယ္
တကယ္ဆို သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္က
ဆံုခြင့္မရွိတဲ့ ျမစ္ႏွစ္စင္းပါပဲ
ကိုယ့္ဦးတည္ခ်က္နဲ႕ကိုယ္
အျပိဳင္စီးဆင္းတယ္

No comments:

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္