Friday 26 April 2013

ခ်စ္ဆံုး ဘယ္လိုေျဖရမယ္


ခ်စ္ဆံုး ဘယ္လိုေျဖရမယ္

ကၽြန္မက ကိုကို႕ရဲ႕ အခ်စ္ရူးမေလးေလ။ ေလရူးေႏြရူးနဲ႕အတူ ေတြ႕ခဲ့တာမဟုတ္ပဲ မိုးစက္ေတြနဲ႕ အတူေတြ႕ခဲ့တဲ့ ကိုကို႕ကို အခ်စ္ၾကီးခ်စ္မိတဲ့ အခ်စ္ရူးမေလး။ ကိုကိုလည္း သိမယ္ထင္တယ္။ ဟုတ္တယ္။ သိခဲ့မွာပါ။
ကိုကို႕ကိုေတြ႕စက ကိုကိုဟာ ကၽြန္မအတြက္ ေၾကာင္ေလးတစ္ေကာင္လို ဆံပင္စုတ္ဖြားေလးနဲ႕ ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းေနခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီေန႕က ရြာခဲ့တဲ့  မိုးဟာ ကိုကုိနဲ႕ ကၽြန္မအတြက္ ေရစက္ဖန္ဆင္းေပးခဲ့တယ္လို႕ ေျပာရင္လည္း မမွားဘူး။ ဘက္စ္ကားမွတ္တိုင္မွာ မိုးခိုခဲ့တဲ့ လူႏွစ္ေယာက္ဟာ မထင္မွတ္ပဲ စကားလက္ဆံုက်ခဲ့မိတဲ့အခါ အံ႕ၾသတၾကီးနဲ႕ပဲ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ကို ရယ္ေမာမိခဲ့ၾကတယ္။ ကိုကိုက ကၽြန္မတို႕တိုက္ခန္းေရွ႕က တိုက္မွာပဲ ေနတာျဖစ္ခဲ့ျပီး ကၽြန္မေကာ ကိုကိုပါ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ မသိခဲ့ၾကဘူးတဲ့။

မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ စက္ရံုႏွစ္ခုမွာ ကိုကိုနဲ႕ကၽြန္မက အလုပ္လုပ္ေနခဲ့ၾကတယ္ဆိုတဲ့ အျဖစ္ကိုလည္း ေနာက္တစ္ေန႕ ကားေပၚမွာ စကားစပ္မိမွ သိခဲ့ၾကရတာေလ။ အဲဒီေန႕ကစလို႕ ကိုကိုနဲ႕ ကၽြန္မဟာ အလုပ္သြားအလုပ္ျပန္ေတြမွာ အခ်ိန္ေတြ ညီေအာင္ ညွိယူျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ ကၽြန္မက ကိုကို အလုပ္ဆင္းခ်ိန္မွာ အတူဆင္းျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားသလို ကိုကို ကလည္း ကၽြန္မအလုပ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ အတူလိုက္ျပီး အလုပ္သြားဖို႕ ၾကိဳးစားခဲ့တယ္။ ကိုကိုနဲ႕ ကၽြန္မအတြက္ေတြ႕ဆံုခ်ိန္ဆိုလို႕ အလုပ္သြားခ်ိန္နဲ႕ အလုပ္ျပန္ခ်ိန္ပဲ ရွိခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္အတြင္းမွာပဲ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ေဖးမရင္း သံေယာဇဥ္ေတြ ပိုတိုးလာတယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ ကိုကိုေကာ ကၽြန္မေကာ သတိထားမိလာတဲ့ အခ်က္ပါပဲ။
ကိုကိုတို႕စက္ရံုက ကိုကို႕ကို ဂ်ာၾကီးဂ်ာၾကီးလို႕ ေခၚၾကတာကို နားစြန္နားဖ်ား ၾကားမိတဲ့ အခါတိုင္း ကၽြန္မျပံဳးမိတယ္။ အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာမို႕ ဂ်ာၾကီးလို႕ ေခၚတယ္ဆိုေပမယ့္လည္း ကၽြန္မကေတာ့ ဂ်ာၾကီးဆိုတဲ့အသံၾကားတိုင္း ဂ်ာေအးသူ႕ေမရိုက္ဆိုတဲ့ ကဗ်ာေလးကို ျပန္ၾကားေယာင္မိတတ္လို႕ေလ။
“ႏြယ္တို႕ စက္ရံုက မဆိုးပါဘူး လစာမ်ားတယ္” လို႕ ကိုကိုက ေျပာတတ္တယ္။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။ တကယ္ဆို သာမန္အထည္ခ်ဳပ္သမေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕လစာဟာ ၆၀၀၀၀ ေလာက္ပဲရွိတာ။ ကၽြန္မတို႕စက္ရံုကေတာ့ ၈၀၀၀၀ ထိေပးထားတာဆိုေတာ့ လစာမ်ားတာေပါ့ု။ ဒါေပမယ့္ ကိုကို႕လို ဂ်ာၾကီးလစာေလာက္ေတာ့ ဘယ္မ်ားမလဲ။
ကိုကို႕စကားသံအက္အက္ဟာ ၾကားဖူးသမွ်စကားသံေတြထက္ နားေထာင္ေကာင္းခဲ့တဲ့အခါ ကိုကိုနဲ႕စကားေျပာမိတိုင္း ျပန္စကားမဆိုမိေတာ့ဘူး။ ကိုကို႕စကားသံကိုပဲ နားေထာင္ခ်င္ခဲ့မိတယ္။
“ႏြယ္ က ေတာ္ေတာ္ စကားနည္းတာပဲေနာ္” လို႕ ကိုကို ေျပာတတ္တဲ့စကားေလးမွာ ကၽြန္မ ၾကိတ္ျပံဳးမိတာေပါ့။ ႏြယ္ႏြယ္ဦးဆိုတဲ့ ကၽြန္မကေလ သူငယ္ခ်င္းေတြၾကားထဲမွာဆို ေသာၾကာသမီးလို႕ကို အမည္တြင္တာေလ။ စကားမ်ားလြန္းလို႕ေပါ့။
(-)
ကိုကို က ကၽြန္မကို ခ်စ္တယ္တဲ့ေလ။ ကၽြန္မ ရင္ေတြ တဒိတ္ဒိတ္နဲ႕ ခုန္လိုက္တာ။ ကၽြန္မအသက္ ၂၃ႏွစ္ဆိုတာ က်ိန္ေျပာရမယ့္အတိုင္းပဲ။ ဟုတ္တယ္။ ခ်စ္တယ္ ဆိုတဲ့ စကားကို အထပ္ထပ္ရင္ခုန္ေနမိလိုက္တာ။ ကိုကို႕ ညီမေလး ေျပာတဲ့စကားကို တကယ္ကို ယံုၾကည္မိခဲ့တာ။ ကိုကို႕ညီမေလးနဲ႕ ကၽြန္မက စာအုပ္ဆိုင္မွာ စာအုပ္ငွားရင္း သိခဲ့ၾကတာေပါ့။
“ငါ့အစ္ကို အရူးထပံုမ်ား ႏြယ္ဆိုတဲ့ စာလံုးကို ဗလာစာအုပ္တစ္အုပ္ျပည့္ေအာင္ ေရးထားလိုက္တာ” တဲ့ေလ။
“ေဝ့အစ္ကိုက သူ႕ေကာင္မေလးကို အရမ္းခ်စ္လို႕ ေနမွာေပါ့ နားလည္ေပးလိုက္ပါဟယ္” လို႕ ကၽြန္မကေျပာေတာ့ ကိုကို႕ညီမ မိေဝက ျပန္ေျပာတယ္။
“ဖိုးခ်စ္ဦး ဆိုတဲ့ ငါ့အစ္ကိုကေလ နာမည္ကသာ ခ်စ္ဦး လူကေတာ့ ခ်စ္သူ တစ္ခါမွမထားဖူးေသးတာ ေသခ်ာတယ္ ခ်စ္တဲ့သူရွိေတာင္ ဖြင့္ေျပာရဲတဲ့ လူစားမဟုတ္ဘူး သူ႕အလုပ္မွာသာ မန္ေနဂ်ာဆိုတဲ့ ရာထူးေၾကာင့္ လူစြာလုပ္ေနတာ” တဲ့။
ကိုကို ကၽြန္မ အသည္းေတြ တဆတ္ဆတ္တုန္သြားတယ္ သိလား။ ဖိုးခ်စ္ဦးဆိုတာ ကိုကို႕ နာမည္မဟုတ္လား။ ေသခ်ာေမးၾကည့္ေတာ့မွ ေဝ့အစ္ကိုဆိုတာ ကိုကိုျဖစ္မွန္းသိရတယ္။ ကၽြန္မ ေပ်ာ္မိသြားတယ္ဆိုရင္ မရယ္နဲ႕ ကိုကို။ တကယ္ေပ်ာ္မိသြားခဲ့တာပါ။ ကိုကို ဆိုတဲ့ နာမည္ေလးကို စိတ္ထဲကေနေခၚခဲ့မိတာ အဲဒီေန႕ကတည္းကေပါ့။ ကိုခ်စ္ဦးဆိုတဲ့ နာမည္အစား ကိုကုိလို႕ ေခၚရတာ ရင္ထဲမွေႏြးသြားတာပဲ။
တကယ္လည္းခ်စ္ခဲ့တယ္မဟုတ္လား ကိုကို။
အျမဲလိုလို သံေယာဇဥ္နဲ႕ၾကည့္တတ္တဲ့ မ်က္ဝန္းေတြ၊ လမ္းမွားမွာစိုးလို႕ ေထာက္ျပခဲ့တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြ။ ႏြယ္ႏြယ္ဦး ဆိုတဲ့ မိန္းကေလးဟာ အလုပ္မွာသာ စြာေတးလန္ေပမယ့္ ကုိကုိ႕ေရွ႕မွာေတာ့ ယုန္ငယ္ေလးပါ ကိုကို။ ျခေသၤ့အႏၱရာယ္ကို ေၾကာက္ေနတဲ့ သမင္ငယ္ေလးလို ကုိကုိ႕ေရွ႔မွာ ကၽြန္မဟာ ျဖဴစင္ႏူးညံ႕ေနခဲ့တယ္။
တကယ္လို႕မ်ား ဒါကိုသိခဲ့ရင္ ကၽြန္မ ဟန္ေဆာင္ေကာင္းတယ္ ဆိုတဲ့ စကားေတာ့ မေျပာလိုက္ပါနဲ႕ကိုကို။ ဟန္ေဆာင္ဖို႕မေျပာနဲ႕။ ကိုကို႕ေရွ႕ေရာက္တာနဲ႕ ကၽြန္မရဲ႕ ပံုသ႑ာန္ေတြေျပာင္းလဲသြားတယ္ဆိုတာကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေတာင္ ေသခ်ာျပန္ေတြးၾကည့္မွ သိခဲ့ရတာပါ။
မေန႕ညက ေဝ့စကားေတြကို ဒီမနက္ထိ ၾကားေယာင္ေနမိတဲ့ကၽြန္မ ကုိကုိ႕မ်က္ႏွာကို ၾကည့္ဖို႕ မဝံ႕ရဲခဲ့ဘူး။တဒိတ္ဒိတ္ခုန္ေနတဲ့ ႏွလံုးခုန္သံေတြဟာ ရင္အျပင္ကို ေဖါက္ထြက္လာေတာ့မလားလို႕ ေတြးေၾကာက္ရသည္ထိကို ကၽြန္မ စိတ္လႈပ္ရွားခဲ့ရတယ္။
(-)
            “ႏြယ္ သၾကၤန္တြင္း ေလွ်ာက္လည္မွာလား”
ကဲၾကည့္။ တူတူေလွ်ာက္လည္ရေအာင္ ဆိုတဲ့ စကားကို မေမးဘူး။ ေလွ်ာက္လည္မွာလား ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းကို ေမးတယ္။ ကုိကုိက အဲ့ဒီလိုကို အတာပါဆို။ ေဝကလည္း ေျပာပါတယ္။ ကိုကိုတစ္ေယာက္ သၾကၤန္တြင္းေလွ်ာက္လည္ဖို႕ ပိုက္ဆံစုေနတယ္ တဲ့။ ငါလည္း လိုက္ခ်င္လိုက္တာ ႏြယ္ရယ္ လို႕ ေတာင္ ညည္းျပလိုက္ေသးတယ္။
“ကိုခ်စ္ဦးေကာ လည္မွာလား ႏြယ္ကေတာ့ ေသခ်ာမစဥ္းစားရေသးဘူး အိမ္တြင္းေအာင္းျဖစ္ဖို႕ပဲ မ်ားပါတယ္ သၾကၤန္တြင္းေလွ်ာက္လည္ဖို႕ ခ်ိန္းရေအာင္က သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း အိမ္ေထာင္ကိုယ္စီနဲ႕ဆိုေတာ့ မလြယ္ဘူးေလ”
ကိုကို႕အတြက္ လမ္းေလးတစ္ခုေပးလိုက္တာမွနး္ကိုကို သိရဲ႕လား။ အိမ္တြင္းေအာင္းမယ္ဆိုတဲ့ ကၽြန္မကို ေလွ်ာက္လည္ဖို႕ ကိုကို ေခၚခ်င္ေခၚႏိုင္ေအာင္လို႕ အားတယ္ ဆိုတဲ့ သဲလြန္စေလးေပးလိုက္မိတာေလ။ ကိုကိုလူအၾကီးကေတာ့ သိလိမ့္မယ္ မထင္ပါဘးူ။ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ႕ ေငးေနတာပဲရွိတယ္။ သက္ျပင္းက ခ်လိုက္ေသးတယ္။
“ကၽြန္ေတာ္က သၾကၤန္တြင္း ေလွ်ာက္လည္ျဖစ္မယ္ ဒါေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြက အေသာက္သမားေတြဆိုေတာ့ ႏြယ့္ကို မေခၚေတာ့ပါဘူး ”
ေခါင္းသာညိတ္ျပလိုက္ရေပမယ့္ ကၽြန္မရဲ႕စိတ္ထဲ မတင္မက်ျဖစ္သြားတယ္။ လိုက္လည္ပါလား ဆိုတဲ့ စကားေလးေတာင္ မေျပာတဲ့ ကိုကို႕ကို ကၽြန္မ ဘယ္လိုနားလည္ရမလဲ။ အေတြးေတြ ႏွိပ္စက္တာနဲ႕ပဲ အဲဒီညက ကၽြန္မ အိပ္မေပ်ာ္ခဲ့ျပန္ဘူး ကိုကို။
ေနာက္တစ္ေန႕ညေနက်ျပန္ေတာ့ ကိုကိုက ေမးျပန္တယ္။
“ႏြယ္ ကၽြန္ေတာ္ ႏြယ့္ကို သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အေၾကာင္း ေျပာျပမယ္ေနာ္ ႏြယ့္အျမင္ကို ေျပာျပပါဦး”
“ဟုတ္”
“ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းမွာ ခ်စ္သူရွိတယ္ သူ႕ခ်စ္သူက သူ႕ကိုအရမ္းခ်စ္ျပီဒ အလိုလိုက္တာ တျခားမိန္းကေလးေတြလို မာယာမ်ားတာဘာညာလည္းမရွိဘူး သူခ်စ္တဲ့သူ႕ခ်စ္သူ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ ထားတတ္တဲ့ မိန္းကေလးေပါ့ေလ ခု ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းက သူတကယ္ခ်စ္တဲ့မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေတြ႕ေနျပီတဲ့ အဲဒီမိန္းကေလးကိုပဲ သူတကယ္ခ်စ္တာတဲ့ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုျပီး မေန႕ညက ကၽြန္ေတာ့္ဆီ အၾကံလာေတာင္းတယ္ ႏြယ္ေကာ ဘယ္လိုျမင္လဲ”
“ရွင္.. ရွင္းေနတာပဲေလဒီေလာက္ခ်စ္သူကို ခ်စ္တတ္တဲ့ မိန္းကေလးကိုပစ္သြားတဲ့သူ ဆိုမွေတာ့ ေနာက္တစ္ေယာက္ထားလည္း အသစ္ျမင္ရင္ထပ္ပစ္သြားမွာပါပဲ ဒီေတာ့ သူ႕စိတ္ကိုပဲ တည္ျငိမ္ေအာင္ လုပ္ပါလို႕ ေျပာရမွာေပါ့ရွင့္”
ကိုကို႕အေမးကို ေျဖရင္း ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာလည္း ဆုေတာင္းေနမိခဲ့တယ္။ ကိုကိုဟာအဲလိုလူမ်ိဳး မျဖစ္ပါေစနဲ႕လို႕ေလ။
“သၾကၤန္တြင္း ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ၽာက္မလည္ျဖစ္ေတာ့ဘူး ႏြယ္လည္း အိမ္မွာပဲေနမွာမဟုတ္လား”
“ဟုတ္”
“ဒါဆို နက္ျဖန္မွေတြ႕မယ္ေနာ္”
“ဟုတ္”
ဘာမဆိုင္ညာမဆိုင္ေမးခြန္းေမးျပီး ႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့ ကိုကို႕ကိုၾကည့္ရင္း ကၽြန္မစိတ္ထဲ ေတြးမိလိုက္တယ္။ကိုကို ဒီေန႕ထူးဆန္းေနပါတယ္လို႕။ ကိုကိုလည္း ကိုကိုတို႕ တိုက္ခန္းရွိတဲ့ ငါးထပ္တိုက္ေပၚတက္သြားသလို ကၽြန္မလည္းကၽြန္မတို႕ တိုက္ခန္းေလးရွိတဲ့ ငါးထပ္တိုက္ကို တက္လာခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေန႕ဟာ  ကိုကို႕အတြက္ေကာ၊ ကၽြန္မအတြက္ေကာ အမွတ္တရ ေန႕ေလးျဖစ္ခဲ့တယ္မဟုတ္လား။ ဘာ့လို႕လဲဆို ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေန႕အတြက္ ဆိုျပီး အမွတ္တရ လက္ေဆာင္ေပးခဲ့တဲ့ေန႕ေလ။
ကိုကို႕ရဲ႕ ေမြးေန႕လက္ေဆာင္ေလးကို ကၽြန္မ အဲဒီညက ေဖါက္မၾကည့္ခဲ့ဘူး။
(-)
“ႏြယ္ ကိုကို ခ်စ္တဲ့သူက နင္လားမသိဘူးေနာ္ သူ စာအုပ္မွာေရးထားတဲ့ ႏြယ္ေလ”
ေဝ့စကားကို ကၽြန္မ ျပံဳးလိုက္မိတယ္။ ေနာက္ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႕ ေခါင္းခါျပလိုက္တယ္။
“ႏြယ္ဆိုတဲ့ နာမည္က ငါတစ္ေယာက္တည္းရွိတာမွမဟုတ္ပဲ ေဝရယ္ ကိုခ်စ္ဦးက ငါ့ကို သေဘာက်ေနတယ္ဆိုရေအာင္ကလည္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္တယ္ ငါ့ကိုေတာ့ ဘာအမူအယာမွကို မျပဖူးေသးတာ”
ဟန္ကိုယ့္ဖို႕ဆိုျပီး ျငင္းလိုက္ရေပမယ့္ ကိုကို႕ဆီက ဒီစကားကို ေမွ်ာ္ေနမိတယ့္သူဆိုတာ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အသိဆံုး။ ေဝကေတာ့ ေခါင္းေလးတညိတ္ညိတ္နဲ႕ ဆက္စဥ္းစားသြားေလရဲ႕။ ျပီးေတာ့ ေဝက ကၽြန္မကို စကားေလးတစ္ခြန္းတည္းနဲ႕ တစ္ေန႕လံုး ေခါင္းကုတ္ေစခဲ့တယ္။
“ဒီရက္ပိုင္း ငါ့အစ္ကို စိတ္ညစ္ေနတယ္ထင္တယ္ ၾကည့္လိုက္တိုင္း သက္ျပင္းေတြ ခ်ျပီး ေခါင္းကုတ္ေနတာပဲ” တဲ့ေလ။ မွတ္မွတ္ရရ အဲဒီေန႕က ကိုကိုနဲ႕ ကၽြန္မ မဆံုျဖစ္ခဲ့ၾကဘူးေနာ္။ ေဝေျပာတာကေတာ့ ကိုကိုက  သူငယ္ခ်င္းဆီသြားစရာရွိလို႕ အလုပ္မဆင္းဘူးတဲ့ေလ။
ကုိကို႕မွာ ဘာေတြမ်ား စိတ္ညစ္စရာရွိေနလဲ ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႕ အဲဒီေန႕က အလုပ္မွာ ကၽြန္မ အမွားမွားအယြင္းယြင္းကို ျဖစ္လို႕။ ခ်ဳပ္သမွ် အထည္ေတြ ပ်က္မွာစိုးလို႕ မနည္းသတိထားေနရတယ္။ ဒါေတာင္ တစ္ထည္က ေတာ္ေတာ္ဆိုးဆိုးရြားရြားပ်က္သြားလို႕ ကၽြန္မ အဆူခံလိုက္ရတယ္ ကိုကို။ မနက္ခင္း အလုပ္သြားေဖၚေလးမရွိလို႕ စိတ္ေတြအားငယ္ေနခဲ့ရသလို ညေန အလုပ္ျပန္ကားစီးေဖၚမရွိလို႕ ကၽြန္မ ငိုခ်င္ခဲ့မိတယ္။ စိတ္ေလ်ာ့အားငယ္တယ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးျဖစ္မယ္ထင္ပါရဲ႕။
အဲဒီေန႕ကလည္း ကိုကို႕ရဲ႕ ေမြးေန႕လက္ေဆာင္ေလးကို ဖြင့္မၾကည့္ျဖစ္ျပန္ဘူး ကိုကို။ ကၽြန္မ ဒီေမြးေန႕လက္ေဆာင္ေလးကို ဖြင့္ၾကည့္ဖို႕ထက္ ကိုကိုေပးတဲ့လက္ေဆာင္ေလးဆိုတဲ့ အသိနဲ႕ တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ေနခ်င္ခဲ့မိတယ္။
(-)
မွတ္မွတ္ရရ သၾကၤန္ကာလအတြက္ ပထမဆံုးပိတ္ရက္ပါပဲ ကိုကို။ ကိုကိုတို႕စက္ရံုက မပိတ္ခဲ့ေပမယ့္ ကၽြန္မတို႕စက္ရံုကေတာ့ ၁၀ ရက္ကေနစျပီး ပိတ္ေပးခဲ့တယ္။ ေန႕ခင္းပိုင္းမွာ ေဝနဲ႕အတူတူ အသုပ္ဆိုင္ထိုင္မိေတာ့ ကၽြန္မ မထင္မွတ္တဲ့ စကားၾကားလိုက္ရတယ္။
“ကိုကို က စက္ရံုမွာပဲ အိပ္မယ္တဲ့ အခ်ိန္ပိုလည္းဆင္းေပးရင္း စက္ရံုေစာင့္ဦးေလးၾကီးနဲ႕အတူ စက္ရံုကို ကူေစာင့္ေပးရင္းတဲ့ေလ ေဖေဖနဲ႕ေမေမကေတာ့ သူတို႕သားၾကီး လိမၼာလြန္းလွေခ်ရဲ႕နဲ႕ တဖြဖြေျပာလို႕ ငါ့မွာသာ စိတ္ညစ္ေနရတာ ကိုကို႕ကို တစ္ရက္ေလာက္အိမ္မွာထားျပီး ခ်စ္ခ်စ္နဲ႕အတူတူ ေလွ်ာက္လည္မလို႕ဟာကို ခုေတာ့ လည္လို႕မရေတာ့ဘူး ”
စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႕ ေျပာေနတဲ့ ေဝ့စကားေတြထက္ ကၽြန္မစဥ္းစားလိုက္မိတာက တစ္ခုတည္းပဲကိုကို။ ကိုကိုကၽြန္မကိုမ်ား ေရွာင္ေနသလားလို႕။
“ႏြယ္ေကာ ေလွ်ာက္မလည္ဘူးလား ”
            “အိမ္မွာက အေမတစ္ေယာက္တည္းက်န္ခဲ့မွာေလ မလည္ေတာ့ပါဘူး ေဖေဖကလည္း သူတို႕အလုပ္က သဃၤန္းစည္းေပးမယ္ဆိုေတာ့ သူလည္း စည္းခ်င္တယ္ဆိုျပီး ဘုန္းၾကီးဝတ္ေနတာေလ လည္စရာအေဖၚလည္းမရွိေတာ့ လည္လည္း မလည္ခ်င္ေတာ့ပါဘူး ေဝရယ္”
            ကိုယ့္စကားသံအတိုင္းအဆကို ကုိယ္ကိုယ္တိုင္သာသိလိုက္တယ္ ကိုကုိ။ ကိုကို ကၽြန္မကို ဘာလုိ႕ေရွာင္ေနတာလဲ ဆိုတဲ့ အေတြးေတြအျပည့္နဲ႕ အဲဒီေန႕က လက္ေဆာင္ဗူးေလးကို ကၽြန္မ ဖြင့္ၾကည့္ခဲ့မိတယ္။ ဖြင့္ၾကည့္လိုက္မိခဲ့တယ္ ကိုကို။ အေကာင္းစားေခါင္းစည္းကလစ္ေလးတစ္ခုနဲ႕ စာေလးတစ္ေစာင္။
            “ႏြယ္”
            ေမြးေန႕မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ ႏြယ္။
            ခ်စ္ဦးေမာင္
စာေလးက တကယ့္တိုတိုေလး။အလြမ္းေပ်ာက္ေလာက္ေအာင္ နည္းနည္းေလးမ်ားရွည္ခဲ့ရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိမ့္မလဲ။ ခုေတာ့..။ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်ရင္း စာေလးကို ျပန္ေခါက္လိုက္မိတယ္။ ေခါင္းစည္းကလစ္ေလးကေတာ့ မသံုးရက္ေသးပါဘူး။
(-)
“ေမာင္ ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေမာင္သိတယ္မဟုတ္လားဟင္”
အို အဲဒီမမကို သနားလိုက္တာ ကိုကို။ ကိုကို႕လက္ကို ဆြဲျပီးေျပာေနတဲ့ မမရဲ႕ မ်က္ဝန္းမွာ မ်က္ရည္စေတြနဲ႕။ ရုပ္ကေလးကလည္း ေခ်ာလိုက္တာ။ ကိုကိုကေတာ့ ကၽြန္မကိုဘယ္ျမင္မလဲ။ အဲဒီမမလက္ကို ဆြဲျဖဳတ္ေနတာနဲ႕ပဲ ကိုကို အလုပ္ေတြရႈပ္ေနတာေပါ့။
သၾကၤန္ျပီးလို႕ အလုပ္ဆင္းသည္ထိေတာင္ ကိုကိုက အိမ္ျပန္မအိပ္ခဲ့ဘူးတဲ့ေလ။ ေဝေျပာခိုင္းတဲ့ စကားေလးကို ေျပာဖို႕ ကၽြန္မလာတာပါ။ အေရးရယ္အေၾကာင္းရယ္ဆိုမွ ဗိုက္က မေအာင့္ႏိုင္ေတာ့ ေရအိမ္လာလိုက္မိတာ။ ကိုကိုနဲ႕ အဲမမကို ေတြ႕လိုက္ရတာပဲ။ ကိုယ့္ကိစၥနဲ႕ကိုယ္ ေရအိမ္ထဲကို ကတိုက္ကရိုက္ဝင္သြားခဲ့တဲ့ ကၽြန္မကို ကိုကိုတို႕က မျမင္ေပမဲ့ ကိုကိုတို႕အသံေတြကို ကၽြန္မၾကားတယ္ေလ။
အဲဒီမမရဲ႕ ေတာင္းပန္ေနတဲ့ စကားသံေတြကိုၾကားရေတာ့ ေယာက်ၤားေလးျဖစ္သူကို ကၽြန္မ မုနး္လာတယ္။ေရအိမ္တံခါးဖြင့္ျပီး အသံလာရာဘက္ရွာၾကည့္မိေတာ့ အဲေယာက်ၤားေလးက ကိုကိုတဲ့ေလ။ ကၽြန္မ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ။
“ကိုခ်စ္ဦး”
မ်က္ႏွာေျပာင္တယ္ပဲ ဆိုဆို ကိုကို႕ကို ကၽြန္မေခၚလိုက္မိတယ္။ ကၽြန္မဘက္ကို အလန္႕တၾကားန႕ဲလွည့္ၾကည့္လိုက္တဲ့ ကိုကို႕ကို ၾကည့္ျပီး ကၽြန္မ ရင္ေတြနာလိုက္တာ။ ကိုကိုေရ လို႕လည္း ရင္ထဲမွာ အက်ယ္ၾကီးေအာ္လိုက္မိရဲ႕။
“ေဝက မွာလိုက္လို႕ပါ ျပန္လာခဲ့ဦးတဲ့ ဦးေလးနဲ႕ အန္တီက ေမွ်ာ္ေနတယ္ တဲ့”
တကယ္ဆို ေဝဖုန္းဆက္ဖို႕ ကၽြန္မေျပာသားပဲ။ ေဝက ဖုန္းမဆက္ပဲ သြားေပးပါဆိုလို႕ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေရာက္လာခဲ့ရတာ။ တကယ္ဆို ကိုကို႕ကို ေတြ႕ခ်င္ခဲ့လြန္းတာပါ။ မေတြ႕တာ ၾကာျပီဆိုေတာ့ လြမ္းလြန္းလို႕ေရာက္လာခဲ့တာပါ။
ကၽြန္မ ဒီေနရာေလးကို မလာလိုက္မိရင္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေကာင္းလိမ့္မလဲ။ခုေတာ့ ကၽြန္မက အခ်စ္လုသမားၾကီးျဖစ္ေနျပီ။ အခ်စ္ခိုးသမားၾကီး ျဖစ္ေနျပီ။
            ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ခ်စ္ လုျပီးမွရလာမယ့္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ခ်င္ဘူး။ ခိုးျပီးမွ ရလာမယ့္ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို ကၽြန္မ စိတ္မသန္႕ဘူး။ အဲဒီေန႕ အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မငိုမိတယ္ ကိုကုိ။ ကံကိုလည္း ေက်းဇူးလည္းတင္မိပါတယ္။ ေစာေစာစီးစီးသိခြင့္ ရလိုက္တဲ့ အတြက္ပါ။
            ကၽြန္မဘဝမွာ ကိုကိုမသိတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးတစ္ခုရွိိေသးတယ္။ အဲ့ဒါက ကၽြန္မက ေမေမ့ရဲ႕ သမီးအရင္းမဟုတ္ဘူး ဆိုတာပဲ။
(-)
ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေမေမက ေဖေဖ့ရဲ႕ ေနာက္မိန္းမလို႕ေခၚရမွာေပါ့။ မေခၚရက္ေပမယ့္လည္း ဒါအမွန္တရားပဲ ကိုကိုေရ။ ကၽြန္မက မယားငယ္ရဲ႕ သမီးေပါ့။ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေမေမက ကၽြန္မကို ေမြးျပီးျပီးခ်င္း ဆံုးသြားတဲ့အခါ ေဖေဖက ကၽြန္မကို ေမေမ့ဆီ ခ်ီလာခဲ့တယ္တဲ့။ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေမေမေၾကာင့္ မ်က္ရည္ေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္က်ခဲ့ရတဲ့ ေမေမဟာ၊ ဒဏ္ရာေတြ အၾကိမ္ၾကိမ္ရခဲ့တဲ့ ေမေမဟာ ကၽြန္မကို သမီးရင္းတစ္ေယာက္လို ယုယေထြးပိုက္ခဲ့သတဲ့။
            ကဲ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အၾကင္နာတရား ၾကီးမားလိုက္တဲ့ ေမေမလဲေနာ္။ ေမေမကေလ ကၽြန္မကို အျမဲမွာတာရွိတယ္။ ကံငါးပါးကို ဘယ္ေတာ့မွ မက်ဴးလြန္ပါနဲ႕ တဲ့။ အထူးသျဖင့္ သူတပါးအိမ္ေထာင္ကို မဖ်က္စီးပါနဲ႕တဲ့။ ကိုကို ကၽြန္မက ေမေမ့စကားကို တသေဝမတိမ္း နားေထာင္ခ်င္သူပါ။ ဘာ့ေၾကာင့္လဲ သိလား ေမေမ့ရဲ႕ ကၽြန္မအေပၚ ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြအျပင္ ေမေမ့ဒိုင္ယာရီေလးကိုပါ ဖတ္ခဲ့ရလို႕ေလ။ ကၽြန္မရဲ႕ ေမြးေမေမေၾကာင့္ ေမေမ့ခမ်ာ ေဖေဖ့ရဲ႕ အရိုက္အႏွက္ကိုလည္း ခံရတဲ့အျပင္ ကၽြန္မကို ေမြးစားချ့တဲ့အတြက္ ေမေမ့မိဘရဲ႕ စြန္႕ပစ္ျခင္းကိုလည္း ခံလိုက္ရတယ္တဲ့။ ဒါေပမယ့္ ေမေမက ကၽြန္မကို မမုန္းခဲ့ဘူး။
            ခုဆို ေမေမက ကၽြန္မအတြက္ ေန႕ေန႕ညည ပူပန္ေနရတယ္။ ညေနအလုပ္ဆင္းခ်ိန္ေနာက္က်ျပီဆို အိမ္ေရွ႕ထြက္ေမွ်ာ္တတ္တဲ့ ေမေမ။ မနက္အလုပ္သြားဖို႕ကို ထမင္းခ်ိဳင့္အဆင္သင့္ ျပင္ေပးတတ္တဲ့ ေမေမ။ ခု ေမေမ့စကားကို ဆန္႕က်င္ျပီး ကၽြန္မက အခ်စ္ခိုးသမားၾကီး လုပ္ရမတဲ့လား။ အခ်စ္လုမၾကီး လုပ္ရမတဲ့လား။ ကိုကို႕ရဲ႕ သံေယာဇဥ္မ်က္ဝန္းေတြကို ျမင္ေနေပမယ့္လည္း မ်က္ႏွာလြဲရေတာ့မယ္။ ကၽြန္မ
            ကိုကိုေမးခဲ့တဲ့ ကိုကို႕သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ ကိုကုိ႕အေၾကာင္းတဲ့လား။ ကၽြန္မ ဒီတစ္ခါမွာလည္း ေမေမ့စကားကို နားေထာင္လိုက္ခ်င္တယ္။ ကိုကိုေျပာလာမဲ့ စကားေတြကိုလည္း နားေထာင္ေတာ့ပါဘူး။။  မေန႕က ေဝနဲ႕ေတြ႕ေတာ့ ေဝေျပာတယ္။ ကိုကိုက ႏြယ္နဲ႕ေတြ႕ခ်င္တယ္ တဲ့ေလ။ ကိုကိုနဲ႕မေတြ႕ေအာင္ ကၽြန္မေရွာင္ေနခဲ့မိတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီ။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနပါျပီ။
(-)
ေဟာ ေတြ႕ပါျပီ။ ကၽြန္မကို ေစာင့္ေနမွန္းသိသာေနတဲ့ ကိုကို႕ရဲ႕ မ်က္လံုးေတြဟာ ကၽြန္မကိုေတြ႕ေတာ့ လက္ခနဲ ျဖစ္သြားတယ္။
ကၽြန္မ ေရွာင္ခ်င္လို႕မရေတာ့ဘူး။ ဒါလည္းမေရွာင္ေတာ့ပါဘူးေလ။တကယ္ဆို ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုင္ခ်င္လို႕ကို ကၽြန္မ ကိုကိုနဲ႕ ဆံုမယ့္အခ်ိန္၊ ကိုကိုကလာခဲ့ပါလို႕ ေျပာတဲ့အခ်ိန္ကို အေရာက္လာခဲ့တာပဲ မဟုတ္လား။ အနားကိုအေျပးေရာက္လာတဲ့ ကိုကိုက ကၽြန္မကို ေမးတယ္။
“ႏြယ္ ေနေကာင္းရဲ႕လား မေတြ႕တာၾကာျပီေနာ္ ဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ အလုပ္သြားတဲ့အခ်ိန္က အရင္လို ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မတူေတာ့ဘူးလား အလုပ္ဆင္းခ်ိန္မွာလည္း မေတြ႕ရေတာ့သလိုပဲ ႏြယ္”
ေမးခြန္းေတြ တရစပ္ေမးေနတဲ့ ကိုကို႕မ်က္ႏွာကိုၾကည့္ျပီး ကၽြန္မ ဘာေျပာရမယ္မွန္းမသိဘူး။ ေရွာင္ေနမိတာက ဒီလူကုိ ဆက္ျပီးသံေယာဇဥ္တြယ္မိမွာစိုးလို႕ပါ။ ခုေတာ့ မေတြ႕တာၾကာေနေပမယ့္လည္း ကိုကုိ႕ကို ကၽြန္မ သံေယာဇဥ္တြယ္ေနမိတုန္းပဲ။ ဘာစကားမွ ျပန္မလာတဲ့ ကၽြန္မကိုၾကည့္ျပီး ကိုကိုတိတ္ဆိတ္သြားတယ္။ ခဏၾကာေတာ့
“ႏြယ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေအးဆိုင္ခဏထိုင္ရေအာင္ ႏြယ့္ကိုေျပာစရာရွိလို႕”
မထိုင္ခ်င္ဘူးလို႕ျငင္းခ်င္ေနတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ေခါင္းဟာ ခါဖို႕ထက္ ညိတ္ျပလိုက္မိတယ္။ ကိုကိုေရ ကၽြန္မေတာ့ ရူးေတာ့မယ္ လို႕လည္း စိတ္ထဲမွာ ေရရြတ္လိုက္မိေသးတယ္။
            အေအးဆိုင္မွာထုိင္ေနၾကတာၾကာေပမယ့္ ခုထိစကားေတြမဆိုျဖစ္ၾကေသးဘူး။ အလုပ္ဝင္ရမယ့္အခ်ိန္လည္း ေက်ာ္သြားခဲ့ျပီ။ ကိုကိုကေတာ့ သူ႕ေရွ႕က အေအးခြက္ကိုေငးေနတုန္း။
            “ကိုခ်စ္ဦး ေျပာစရာမရွိရင္ ..”
            ကၽြန္မစကားေတာင္မဆံုးေသးဘူး။ ကိုကိုကျပာျပာသလဲ ျပန္ေျပာတယ္။
            “ခဏေလး ႏြယ္ ခဏေလး ကၽြန္ေတာ္ ေျပာစရာစကားအစရွာေနတာ”
            “ဘဲဥလည္းမဟုတ္ပဲ အစေပ်ာက္ေနရလား” လို႕ ကုိကုိ စိတ္ေပါ့ပါးေအာင္ ကၽြန္မ ေနာက္ေပးလိုက္မိတယ္။ တကယ္ကေတာ့ ကၽြန္မစိတ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ထိ ဝမ္းနည္းေနမွန္း ကိုယ္ကိုယ္တိုင္အသိဆံုးပါ။ ဒါေပမယ့္လည္း ကိုကို႕အတြက္ ေနာက္တဲ့စကားေလးေတာ့ ဖန္တီးေပးႏိုင္ခဲ့တယ္။ ကိုကို႕မ်က္ႏွာေပၚမွာ ကၽြန္မစကားေၾကာင့္အျပံဳးေလး ျဖစ္သြားတယ္။ ဒီအျပံဳးေလးေၾကာင့္ပဲ ကၽြန္မ ေက်နပ္ပါတယ္။
            “ဟိုတစ္ေန႕က ႏြယ္ေတြ႕ခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ့္ရည္းစားေဟာင္းပါ ခုက သူနဲ႕လဲ လမ္းခြဲျပီးျပီ”
            ဒါဆို ကၽြန္မက လုယူသူစစ္စစ္ၾကီးျဖစ္ေတာ့မယ္ေပါ့။ လိႈက္ခနဲ တက္လာတဲ့ ဝမ္းနည္းမႈေတြကို ကျပာကယာထိန္းခ်ဳပ္လိုက္ရတယ္။ မရိပ္မိတဲ့ ကုိကုိကေတာ့ ဆက္ေျပာေနတုန္း။
            “ခုု ႏြယ့္ကို စိတ္ရွင္းရွင္းနဲ႕ ဖြင့္ေျပာပါရေစ ႏြယ့္ကို ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တယ္ ကၽြန္ေတာ့္အခ်စ္ကို လက္ခံေပးႏိုင္မလားဟင္”
            ေမေမေရ လို႕ ကေယာင္ကတမ္းေအာ္လိုက္မိတယ္။ ကၽြန္မ ဘာေျဖရမလဲဟင္။ ျငင္းခ်င္တယ္။ ကၽြန္မ ျငင္းပါရေစ၊ ေမေမ့စကားကို နားေထာင္ပါရေစ လို႕ ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္ဆံုးမေနမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းကဘာစကားမွ ထြက္မလာေသးဘူး။ ကၽြန္မကို ေငးၾကည့္ေနတဲ့ ကိုကို႕မ်က္ဝန္းထဲမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြျမင္ေနရတယ္။
            ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမလဲဟင္။ ဘာလုပ္ရမလဲ။


ရည္ေဝ

No comments:

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္