Tuesday 11 December 2012

ေတာင္းဆိုျခင္း


စိတ္မိုင္တိုင္ဘယ္ေလာက္မွာ
ခ်စ္ျခင္းခရီးစဥ္ကို ေရာက္ျပီသက္မွတ္လဲ
ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တယ္
၁၅၀၀ နဲ႕ ၅၂၈ ၾကားမွာ
ဘယ္ႏွစ္မိုင္ကြာေဝးသလဲ
ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တယ္

က်င့္ဝတ္ခ်ိဳးေဖါက္ၾကတဲ့
စိတ္မိုင္တိုင္အမွတ္ကို သိခ်င္တယ္
သိခ်င္တယ္ သိခ်င္တယ္
သိခ်င္တယ္ေအာ္ေနရင္းနဲ႕ပဲ
မ်က္လံုးစံုမွိတ္ထားခဲ့
တကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အမွန္တရားကို လက္မခံရဲသူ။

တိတ္တခိုးအခ်စ္နဲ႕ ႏွစ္ကိုယ္တူအခ်စ္
ဘယ္အခ်စ္က ပိုမ်ားတယ္ သတ္မွတ္သလဲ
တိုင္းတာတဲ့ စိတ္ေပတံကို ကၽြန္ေတာ္ ခ်ိဳးျဖတ္ခ်င္တယ္
အခ်ိန္ရွိသမွ် စိတ္အစဥ္တိုင္းဟာ
သူ႕ဆီေ၇ာက္ေနမွေတာ့
ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ၾကီးျမတ္မႈကို
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မခြဲျခားႏုိင္ေတာ့
တစ္ခုပဲ ဝန္ခံလိုက္ခ်င္တယ္ သီခ်င္းေလးအတိုင္းပဲ
“အရာအားလံုးထက္ မင္းကို ပိုခ်စ္တယ္”။

ဝန္ခံမိခဲ့တဲ့ ႏွလံုးသားဟာ
ဒဏ္ရာေတြ ဗလပြနဲ႕
ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ အေပါင္းအေဖၚ
လြမ္းေဆြးမႈမွာ ရပ္ေနခဲ့ရျပီ
အရာရာဟာ
ညိဳေမွာင္လြန္းလို႕
တိမ္ေတြ မျပိဳေအာင္တားခ်င္ခဲ့လည္း
ကၽြန္ေတာ္သူမပါပဲ တစ္ေယာက္တည္း
မိုးေတြျပိဳတဲ့ ရာသီမွာ။

အတိတ္ရဲ႕ အရိပ္ကို ေမ့ေဖ်ာက္ဖို႕
ဘယ္လိုခဲဖ်က္သံုးရမလဲ
ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တယ္
လိုအပ္တယ္
ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ရာသီဟာ
သူ႔အတြက္ ကုန္လြန္ခဲ့ေပမယ့္
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့
ခုထိ လက္က်န္ေတြေၾကြက်ေနတုန္း
ထမ္းထားရတဲ့ ႏွလံုးသားက
ဝန္ပိုေတြကို ဖယ္ထုတ္ခ်င္ျပီတဲ့
အရိပ္ အတိတ္တေစၦကို ပယ္ဖ်က္ေပးမယ္
ခဲဖ်က္ကို ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္ပါတယ္။

2 comments:

ရတုသစ္ said...

ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ၾကီးျမတ္မႈကို
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မခြဲျခားႏုိင္ေတာ့
ထမ္းထားရတဲ့ ႏွလံုးသားက
ဝန္ပိုေတြကို ဖယ္ထုတ္ခ်င္ျပီတဲ့
၁၅၀၀ နဲ႕ ၅၂၈ ၾကားမွာ
ဘယ္ႏွစ္မိုင္ကြာေဝးသလဲ
ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တယ္
အရိပ္ အတိတ္တေစၦကို ပယ္ဖ်က္ေပးမယ္
ခဲဖ်က္ကို ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္ပါတယ္။

ရတုသစ္ said...

ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ၾကီးျမတ္မႈကို
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မခြဲျခားႏုိင္ေတာ့
ထမ္းထားရတဲ့ ႏွလံုးသားက
ဝန္ပိုေတြကို ဖယ္ထုတ္ခ်င္ျပီတဲ့
၁၅၀၀ နဲ႕ ၅၂၈ ၾကားမွာ
ဘယ္ႏွစ္မိုင္ကြာေဝးသလဲ
ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္တယ္
အရိပ္ အတိတ္တေစၦကို ပယ္ဖ်က္ေပးမယ္
ခဲဖ်က္ကို ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္ပါတယ္။

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္