Tuesday 8 April 2014

uRefr\nmbufzdeyfuav;


“ကၽြန္မ၏ ညာဘက္ဖိနပ္ကေလး”

--+++----
ဖိနပ္တစ္ရံ၏ တန္ဖိုးသည္ ေဈးႏႈန္းၾကီးျမင့္ျခင္းႏွင့္ စတိုင္က်လွပျခင္းေလလား။ သို႕မဟုတ္ သက္ေတာင့္သက္သာရွိျခင္းႏွင့္ သံုးစြဲသူအတြက္ ဝယ္ယူဖို႕ ေဈးမၾကီးျခင္းေလလား။ မည္သုိ႕ပင္ဆိုေစကာမူ ယခု ဖိနပ္ဆိုင္ေရွ႕တြင္ ကၽြန္မ ရပ္ေနပါသည္။ ဖိနပ္ဆိုင္ထဲသို႕ ဝင္ကာ ဖိနပ္သစ္္ဝယ္ယူဖို႕သည္ ကၽြန္မခ်မွတ္ထားေသာ စည္းမ်ဥ္းေသၾကီးကို ခ်ိဳးေဖါက္ရမည့္အေနအထားျဖစ္ေနသည္မို႕ ဖိနပ္ဆိုင္ေရွ႕တြင္္သာ ရပ္လွ်က္ အတြင္းသို႕ မလွမ္းႏိုင္ျဖစ္ေနေပ၏။
ဖိနပ္ဆိုင္အတြင္းမွ ဖိနပ္လွလွေလးမ်ားသည္ တစ္ရံျပီးတစ္ရံ ျပင္ပသို႕ထြက္ခြာသြားၾကသည္။ ဆိုင္ဝန္ထမ္းေကာင္မေလးကလည္း ကၽြန္မကို ကြက္ၾကည့္ကြက္ၾကည့္ ရွိေခ်ျပီ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မ ဖိနပ္ဆိုင္တြင္းသို႕ မဝင္မိေသး။
ကၽြန္မက ဖိနပ္လွလွမ်ားကို မခ်စ္တတ္ပါ။ ထို႕အတူ ေဈးၾကီးၾကီးဖိနပ္မ်ားကိုလည္း မခ်စ္တတ္ပါ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မသည္လညး္ မိန္းမသားတစ္ဦးမို႕ ေဒါက္ဖိနပ္မ်ားကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တတ္ပါ၏။ သံုးလက္မေဒါက္စီးကာ လမ္းေလွ်ာက္ရလွ်င္ပင္ ကိုယ္သည ္သူ႕အလိုလို စတိုင္က်သြားသည္၊ အရာအားလံုးကို အေပၚစီးမွ ၾကည့္လိုက္ရသည္ ဆိုသည့္ ခံစားခ်က္ျဖင့္ မိုးမျမင္ေလမျမင္ေပ်ာ္ကာ ဝယ္စီးဖူး၏။ သို႕ေသာ္ ထိုဖိနပ္သည္ ကၽြန္မအတြက္ အသံုးမဝင္။ ဘက္စ္ကားေပၚတက္လိုက္တိုင္း တပါးသူ ေျခေထာက္ကို ထိသျဖင့္ ခဏခဏေတာင္းပန္ရ၏။ ထို႕အျပင္ ခပ္ျမန္ျမန္ေလွ်ာက္၍မရ။ ထိုအခ်ိန္တုန္းက တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူျဖစ္သည္မို႕ ပို၍ပင္ လွခ်င္ခဲ့ေသာ္လည္း အခ်ိန္တစ္ခုအေရာက္မွာေတာ့ မျဖစ္မေနပင္ သူ႕ကို စြန္႕ခဲ့ရေတာ့၏။ ေက်ာင္းတက္ေခါင္းေလာင္းထိုးခ်ိန္တြင္ ကင္တင္းန္မွာပဲရွိေသးသည့္ ကၽြန္မ ေက်ာင္းသို႕ေျပးအသြားမွာ ေခ်ာ္လဲခဲ့ျခင္းပင္။ ရလဒ္အျဖစ္ ေဒါက္တစ္ဖက္က်ိဳးလွ်က္ရွိေသာ ဖိနပ္ကို ေနာက္တစ္ေန႕မွာေတာ့ မစီးေတာ့။ တစ္ျခားဖိနပ္ေျပာင္းခဲ့ရသည္။ သို႕ေသာ္လည္း ေဒါက္ဖိနပ္စီးသည့္ဒဏ္ေၾကာင့္ ခါးနာေျခသလံုးနာေရာဂါကိုေတာ့ ရက္အတန္ၾကာထိ လက္ခံထားခဲ့ရေလသည္။ ထိုအခ်ိန္မွ၍ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစမည့္ ဖိနပ္တို႕ကိုသာ ေရြးခ်ယ္ခဲ့မိေတာ့သည္။

တခ်ိဳ႕က ဆိုၾကသည္။ မိန္းမတစ္ေယာက္အတြက္ ဖိနပ္တစ္ရံကို ေရြးခ်ယ္ရာတြင္ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို ေရြးခ်ယ္ရသကဲ့သို႕ပင္ စိတ္လႈပ္ရွားဖို႕ေကာင္းျပီး ထိုဖိနပ္၏ အရည္အေသြးသည္လည္း ပစၥည္းမွန္ကန္မွသာ သံုးစြဲသူကို သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစသည္ဟု ဆိုၾက၏။ ပံုစံေသသပ္လွပေသာ္လည္း သက္ေတာင့္သက္သာမျဖစ္သည့္ ဖိနပ္မ်ားစြာရွိသလို သက္ေတာင့္သက္သာရွိေသာ္လည္း ပံုမက်သည့္ ဖိနပ္မ်ားစြာလည္းရွိေပသည္။
သို႕ေသာ္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကၽြန္မေျခေထာက္ကို သက္ေတာင့္သက္သာျဖင့္ လမ္းေလွ်ာက္ေပးႏုိင္ေအာင္ျပဳလုပ္ေပးသည့္ ဖိနပ္တစ္ရန္ရွိရံုမွ်ျဖင့္ ကၽြန္မအတြက္ လံုေလာက္ေပသည္။ ဟုတ္၏။ အိမ္အျပင္သို႕ သြားဖို႕ ဖိနပ္တစ္ရန္ရွိရံုမွ်ျဖင့္ ကၽြန္မအတြက္ လံုေလာက္ပါသည္။ ထိုအိမ္အျပင္သည္ ဟိုတယ္ၾကီးျဖစ္ႏိုင္သလို သာမန္ကြမ္းယာဆိုင္ေလးလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သာမန္ကုန္ေျခာက္ဆိုင္ေလးလည္း ျဖစ္ႏိုင္သလို ခန္းမတစ္ခုလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။
ကၽြန္မတြင္ ဖိနပ္စင္မရွိပါ။ ဖိနပ္ကို တစ္ရံတည္းသာ ထားတတ္သည့္ ကၽြန္မသည္ ျပတ္လုနီးထိေဟာင္းႏြမ္းေနသည့္  က်န္ဖိနပ္မ်ားကိုေတာ့ ေရခ်ိဳးခန္းသံုး၊ အိမ္သာသံုး စသျဖင့္ ေနရာတို႕ ခြဲကာ သံုးတတ္သည္မို႕ ဖိနပ္အေကာင္းတစ္ရံသာရွိသည့္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ဖိနပ္စင္မလိုအပ္ဟု ထင္မိသည္။
ကၽြန္မ၏ လက္ရွိဖိနပ္သည္ မည္သုိ႕ေသာအမ်ိဳးအစားျဖစ္ပေစ၊ ထိုဖိနပ္ကို ဂ်င္းေဘာင္းဘီအရွည္ႏွင့္လည္း တြဲဝတ္ဖို႕ဝန္မေလးသလို ထမီႏွင့္လည္း တြဲဝတ္ဖို႕ ဝန္မေလးတတ္သူျဖစ္သည္။ စီးလက္စဖိနပ္ ျပတ္လုနီးျပီဆိုသည္ကို ေသခ်ာမွ ဖိနပ္အသစ္ဝယ္စီးတတ္သူလည္း ျဖစ္္သည္။ ထိုသို႕ေသာ ကၽြန္မထံသို႕ ျပႆနာအသစ္တစ္ခု ဝင္ေရာက္ေနသည္မွာ အေတာ္ၾကာျပီျဖစ္၏။ ထိုျပႆနာ၏ အစသည္ သာေရးပြဲတစ္ခုသြားျခင္းမွ အစျပဳခဲ့သည္ဟု ဆိုရေပလိမ့္မည္။
---++
ဂ်င္းေဘာင္းဘီရွည္ျဖင့္ တြဲကာ ဝတ္ထားရေသာ္လည္း ကၽြန္မ၏ ဖိနပ္အတြက္ ကၽြန္မ အားမငယ္မိ။ ဖိနပ္စင္တြင္ ခၽြတ္ထားေသာ ေဈးၾကီးၾကီး လွတပတဖိနပ္မ်ားၾကားဝယ္ ကၽြန္မ၏ ကတၱီပါေျခညွပ္ဖိနပ္အျပာေလးသည္ သူ႕ကိုယ္သူ သိမ္ငယ္ေကာင္းသိမ္ငယ္ႏိုင္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ သူသည္ အေဖၚေကာင္းျဖစ္သည္။ အခါတိုင္း ကြင္းထိုးဖိနပ္မ်ားစီးရင္း ဖိနပ္ေပါက္တတ္သည္မ်ိဳးကို ဒီဖိနပ္ေလးတြင္ မၾကံဳေတြ႕ရ။ စဝယ္ကာစ အသစ္တုန္းကေတာ့ သူ၏ ႏူးညံ႕ေသာ အထိအေတြ႕ေၾကာင့္ ကၽြန္မ၏ ေျခဖဝါးေလးမ်ားသည္ စိန္စီလမ္းသို႕ ေလွ်ာက္လွမ္းရသည့္ႏွယ္ဟုပင္ ခံစားမိေသးသည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ဒီမတုိင္ခင္က ကတၱီပါဖိနပ္ကို တစ္ခါမွ်မစီးဖူး၍ပင္။
ထိုေန႕က အလွဴသို႕လာသည္ဆိုေသာ္ျငား လူငယ္မ်ားသိုင္းဝိုင္းထားသည့္ အလွူမို႕ စိတ္လြြတ္လပ္စြာ ဝတ္စားထားသည့္ လူငယ္မ်ား အမ်ားအျပားပင္။ ကၽြန္မလို ဂ်င္းေဘာင္းဘီႏွင့္ လာသူရွိသလို ျမန္မာဆန္ဆန္ ဝတ္ဆင္ထားသူမ်ားကလည္း မနည္း။ ဖိနပ္စင္မွာ ဖိနပ္ခၽြတ္ေတာ့ ခၽြတ္ထားသည့္ ဖိနပ္မ်ားၾကားဝယ္ ကၽြန္မ၏ဖိနပ္ႏွင့္ဆင္တူမ်ား ရွိေလမလားဆိုသည့္ အေတြြးျဖင့္ ရွာလိုက္မိေသးသည္။ သို႕ေသာ္ ထူးဆန္းစြာပင္ မိန္းကေလးအမ်ားအျပားလည္း လာေရာက္ပါလွ်က္ႏွင့္ ဆင္တူတစ္ရံမွ်မရွိ။ အလွဴတြင္း စားေသာက္အျပီးမွာ မျပန္ေသးဘဲ အခ်ိန္ယူကာ စကားတို႕ ဆိုေနခဲ့ေသးသည္။ ျပန္ျပီဆိုမွ ဖိနပ္ကို စီးသည့္အခ်ိန္တြင္ ထိုျပႆနာကို ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
ကိုယ္ႏွင့္ အသားတက်ျဖစ္ေနေသာ ဖိနပ္ေလးတြင္ ညာဖက္တစ္ရံတည္းကြက္ကာ ဒီအထိအေတြ႕မဟုတ္ဘူး ဆိုသည့္ အသိကို ခံစားေနရျခင္းက အနည္းငယ္ေတာ့ လြန္ေကာင္းလြန္ႏုိင္ပါသည္။ သို႕ေသာ္ အမွန္တကယ္ပင္ ကၽြန္မ ခံစားလိုက္ရပါသည္။ ဖိနပ္ကို စီးလိုက္သည့္ အခ်ိန္မွာပင္ ညာဘက္ဖိနပ္ကေတာ့ ငါ့ဖိနပ္မဟုတ္ဘူး ဆိုသည့္ အေတြးကိုေတြးရင္း ကပ်ာကယာပင္ ကၽြန္မဖိနပ္ႏွင့္ဆင္တူ ဖိနပ္မ်ားကိုရွာၾကည့္မိ၏။ သို႕ေသာ္ တစ္ရံတစ္ေလပင္ ရွိမေနခဲ့။ ထိုေန႕က ညေနေစာင္းထိ အလွဴအိမ္မွာေစာင့္ရင္း ကၽြန္မဖိနပ္ႏွင့္ ဆင္တူသည့္ ဖိနပ္တစ္ရံကို ရွာေဖြေနခဲ့မိသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုေန႕က မေတြ႕။ ထူးဆန္းသည္မွာ အထိအေတြ႕အရသာ ဒီဖိနပ္က ငါ့ဖိနပ္မဟုတ္ဘူးဟု ခံစားသိျဖင့္ သိေနရေသာ္လည္း ျပင္ပပံုပန္းသ႑ာန္က မထူးျခားသည္မို႕ ထိုဖိနပ္ကိို စီးသြားလည္း ဖိနပ္မွားေနသည္ဟု မသိၾကမည္မွာ အမွန္ပင္ျဖစ္သည္။ ထိုေန႕က အျပန္လမ္းသည္ ခါတိုင္းသြားေနက်လမ္းကဲ့သုိ႕ မေျဖာင့္ျဖဴးပဲ အနည္းငယ္ေခ်ာ္ေနပါသည္။ ဟုတ္၏။ အနည္းငယ္ ေခ်ာ္ေနခဲ့ပါသည္။
--++--
မနက္ခင္း ေဈးသြားတိုင္းလည္း ညာဘက္ဖိနပ္သည္ ကၽြန္မ၏ ေျခေထာက္ႏွင့္ အသားမက်ေသးသလို ထင္ရ၏။ ညေနတိုင္း ျခံဝန္းထဲလမ္းေလွ်ာက္ေတာ့လည္း ဖိနပ္စီး၍ ေလွ်ာက္သည့္အခါ စိတ္သည္ ညာေျခေထာက္ဆီသို႕သာ ေရာက္ေနလွ်က္ စိတ္ျငိမ္းေအးမႈကိုရွာ၍မရ။ ဖိနပ္ခၽြတ္၍ ေလွ်ာက္မွသာ စိတ္သည္ ညာေျခေထာက္မွ လြတ္ထြက္ႏိုင္ေပေတာ့၏။ ထိုအခ်ိန္မ်ိဳးမ်ားတြင္ ေတြးမိသည္က တစ္ခုတည္း။ အကယ္၍မ်ား ဖိနပ္မွားသြားခဲ့သည္မွန္ပါက ကၽြန္မလိုပင္ ဖိနပ္မွားစီးေနရသည့္ မိန္းကေလးသည္လည္း ဘယ္ဖက္ဖိနပ္၏ အသားမက်မႈေၾကာင့္ ဖိနပ္တစ္ရံကို လွ်င္လွ်င္ျမန္ျမန္ဝယ္ေလမလား ဟုပင္ျဖစ္သည္။
ဖိနပ္ဆိုင္ေရွ႕မွာ ရပ္ေနမိေသာ္လည္း ယခုထိ ကၽြန္မ၏ စည္းမ်ဥ္းကို မခ်ိဳးေဖါက္မိေသး။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကၽြန္မ စီးေနသည့္ ဖိနပ္သည္ သဲၾကိဳးလည္းမျပတ္ေသး၊ ေဟာင္းႏြမ္းမႈကိုလည္း မျပေသး။ ညာဘက္္ဖိနပ္တစ္ဖက္၏ အသားမက်မႈမွလြဲ၍ အဆင္ေျပေနေပသည္။ သို႕ေသာ္ ညာဘက္ဖိနပ္၏ အထိအေတြ႕ကို ရရွိတိုင္း ဒါ ငါ့ဖိနပ္မဟုတ္ ဆိုသည့္ အသိၾကီးဝင္လာမိသည္္။ ထိုစိတ္ျဖင့္ပင ္လမ္းေလွ်ာက္သည့္အခါတိုင္း ေျခဖဝါးက သက္ေတာင့္သက္သာရွိသေလာက္ စိတ္မသက္သာမႈကို ခံစားေနရသည္မွာ အေတာ္ၾကာေခ်ျပီ။
ဒီဖိနပ္သည္္ တကယ္ပဲ မွားခဲ့ေလသလား။ သို႕မဟုတ္ စိတ္အထင္ႏွင့္ မသိုးမသန္႕ျဖစ္ေနေလျခင္းလား။ ဘယ္အရာမွန္သလဲ ကၽြန္မ မသိပါ။
ဆိုပါစို႕။ ဖိနပ္တစ္ဖက္တည္း ကြက္မွားၾကသည္ပဲ ဆိုပါစုိ႕။ အမွန္တကယ္ျပဳလုပ္ရန္ကား ဖိနပ္အသစ္တစ္ရန္ဝယ္ယူဖို႕သာ ရွိပါသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မ မွားသည့္ ဖိနပ္က အသစ္ဝယ္ဖို႕ရာ မလိုအပ္ေသာ မွားယြင္းမႈသာျဖစ္ေနသည္။ သို႕ေသာ္ စိတ္ခံစားခ်က္မွာမူ …။
ဖိနပ္မွားႏွင့္ ဆက္ေလွ်ာက္ၾကေသာ လမ္းသည္ အခ်ိန္တန္လွ်င္ေတာ့ လမ္းဆံုးကို ေရာက္မည္္မွာ ေသခ်ာပါသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုဖိနပ္မွားျဖင့္ ေလွ်ာက္ျခင္းသည္ လမ္းေလွ်ာက္သူအေပၚ မည္္သို႕ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈရွိေစသလဲ ဟုပင္။ ဖိနပ္မွားသည္ျဖစ္ေစ၊ မမွားသည္ျဖစ္ေစ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာေတာ့ ထိုဖိနပ္ကို စြန္႕ပစ္ၾကမည္မွာ အမွန္ပင္။ သို႕ေသာ္ မစြန္႔ပစ္ခင္ စီးေနသည့္အခိုက္အတန္႕တြင္မူ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကၽြန္မႏွင့္မသက္ဆိုင္ေသာ ဖိနပ္တစ္ဖက္ကို ဖိနပ္ကေလးအလိုမတူပါဘဲ ဇြတ္စီးေနသည္ဟူသည့္ စိတ္ခံစားခ်က္ျဖင့္ စိတ္မသက္မသာ ျဖစ္ရသည္္။ ကၽြန္မလိုပင္ ဖိနပ္ကြက္မွားၾကသူမ်ား ရွိေကာင္းရွိႏိုင္ပါသည္။ ရွိပါက ကၽြန္မက ေမးခြန္းေလးမ်ား ေမးမိခ်င္ေသးသည္။ ဖိနပ္မွားစီးရျခင္းအေပၚ မည္သို႕ ခံစားရပါသလဲ ဟုပင္။
ဘဝတြင္ စာေမးပြဲမ်ားစြာ ေျဖခဲ့ဖူးသည္။ မူလတန္းေက်ာင္းအရြယ္မွစ၍ ဘြဲ႕ရသည္ထိသည္ အေျဖသိေသာ ေမးခြန္းမ်ားျဖင့္ ေျဖခဲ့ရသည္။ သို႕ေသာ္ ထိုသို႕ အေျဖသိသည္ကိုပင္ မွတ္သားတတ္သည့္ ဥာဏ္ႏွင့္ ၾကိဳးစားမႈကြာသေလာက္ အမွတ္တို႕ အနည္းအမ်ားကြဲၾကသည္။ တကယ့္ျပင္ပဘဝတြင္မူ အေျဖမသိေသာ ေမးခြန္းမ်ားျဖင့္ စာေမးပြဲမ်ားစြာ ေျဖၾကရေလသည္။  ေအာင္ျမင္မႈ၊ က်ရံႈးမႈတို႕သည္ မွတ္ဥာဏ္ႏွင့္ ၾကိဳးစားမႈအျပင္ အျခားေက်ာင္းသင္ခန္းစာတြင္ မပါဝင္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားစြာပါဝင္ေလသည္္။ သို႕မဟုတ္ ေက်ာင္းသင္ခန္းစာတြင္ပါဝင္ေသာ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူ ဆိုသည့္ စကားလံုးေလးကို ျပင္ပကမၻာတြင္ မတူညီေသာ အေၾကာင္းအရာျဖင့္ ရင္ဆုိင္ရေလေတာ့သည္။ ထိုသို႕ေသာ ရင္ဆိုင္မႈမ်ားစြာကုိ ၾကံဳေတြ႕ရသလို သင္ယူမႈအသစ္တို႕ျပည့္ႏွက္ေနေသာ လူမႈပတ္ဝန္းက်င္တြင္္ ကၽြန္မ၏ ဖိနပ္မွားျခင္းသည္လည္း သာမန္သင္ယူမႈအသစ္တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။
ဖိနပ္မွားျခင္းသည္ ကၽြန္မအား ဖိနပ္ျပတ္ျခင္းေလာက္ အခက္အခဲမၾကီးမားေစပါ။ ထို႕အတူ ဖိနပ္အသစ္ခ်က္ခ်င္းဝယ္ရေလာက္ေအာင္လည္း အခက္အခဲမရွိေစခဲ့။ ကၽြန္မ၏ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ ျမင္ေနရေသာ တခ်ိဳ႕သူတို႕သည္ ဖိနပ္ေနာက္ပိုင္းျပတ္ေလာက္ေအာင္ထိ အသံုးျပဳျပီးမွ ဖိနပ္ကို လႊင့္ပစ္ၾကသည္။ တခ်ိဳ႕ေသာသူမ်ားကမူ ဖိနပ္ကုိ စင္ႏွင့္ပါထားျပီး တစ္ရံျပီးတစ္ရံ လဲလွယ္အသံုးျပဳၾကသည္။ တစ္ခါတစ္ရံ အသိစိတ္မေပ်ာက္ေသာ္လည္း ဖိနပ္စီးမထားေသာ လူတခ်ိဳ႕ကုိလည္း ေတြ႕ခဲ့ဖူးသလို အသိစိတ္ေပ်ာက္ျခင္းေၾကာင့္ ဖိနပ္စီးမထားေသာ လူတခ်ိဳ႕ကိုလည္း ေတြ႕ခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မ၏ ဖိနပ္မွားျခင္းအေျခအေနသည္ ထိုသူအားလံုးအတြက္ မေျပာပေလာက္စရာ အပရိက ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
အသစ္ဝယ္ယူေနက်လူသည္ အသစ္ဝယ္ယူမွာသာျဖစ္သကဲ့သို႕ ဖိနပ္ေနာက္ပိုင္း ျပတ္လုေအာင္ အသံုးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္လည္း လဲစရာ အေျခအေနမရွိသျဖင့္ ဆက္စီးေနမည္သာ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ အတြက္ကမူ ….။
လက္ကိုင္အိတ္တြင္း၌ ဖိနပ္တစ္ရံဝယ္ဖို႕ ပိုက္ဆံအဆင္သင့္ရွိေနပါသည္။ ညာဘက္ဖိနပ္သည္ ကိုယ့္ဖိနပ္မဟုတ္ဟူသည့္ စိတ္အစြဲရွိေနပါသည္။ အသစ္ဝယ္လိုကလည္း ျဖစ္၏။ အေဟာင္းကို ဆက္စီးလိုကလည္း ျဖစ္၏။ ေရြးခ်ယ္ခြင့္တို႕ မ်ားျပားေနသည့္ အေျခအေနမို႕သာ ဒိြဟျဖစ္ေနျခင္းျဖစ္ေပမည္။ ယခင္ကမူ ေဟာင္းျပီ၊ အသစ္ဝယ္သင့္ျပီဟု စိတ္ပိုင္းျဖတ္လိုက္ျပီဆိုသည္ႏွင့္ အသစ္ဝယ္ယူျပီးျဖစ္သည္ မဟုတ္ပါလား။
ယခုထိ ဖိနပ္ဆိုင္တြင္းသို႕ဝင္ရမည္လား၊  သို႕မဟုတ္ အိမ္ျပန္လမ္းသို႕ လွမ္းရမည္လား ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မသဲကြဲေသး။ ျဖစ္ႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ လက္ရွိစီးေနသည့္ဖိနပ္ကို တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ တက္နင္း၍ျဖစ္ေစ၊ အေၾကာင္းတစ္စံုတစ္ခုေၾကာင့္ျဖစ္ေစ ျပတ္ေစလိုပါသည္။ သို႕မဟုတ္ လက္တြင္း၌ ရွိေသာ ပိုက္ဆံအား တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ အသံုးလို၍ ခ်န္ထားေပးပါဟု ဖုန္းဆက္ေစလိုပါသည္္။ သို႕႕မွသာ ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခု ေပ်ာက္ဆံုးေပမည္။ သို႕မွသာ က်န္ရွိသည့္ ေရြးခ်ယ္မႈအတိုင္း ကၽြန္မ ေရြးခ်ယ္မိေပလိမ့္မည္။
ညာဘက္ဖိနပ္ေလးသည္ ယခုထိ ကၽြန္မႏွင့္ အသားမက် ျဖစ္လွ်က္ရွိဆဲ။ ကၽြန္မသည္လည္း ဖိနပ္ဆိုင္ေလးအား ျပင္ပမွ ေငးလွ်က္ရွိဆဲ။ ဖိနပ္ေရာင္းသည့္ ေကာင္မေလးကလည္း ကၽြန္မကို တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ၾကည့္လွ်က္ရွိဆဲ..။

ရည္ေဝ(လင္းေရာင္ျခည္)

No comments:

Post a Comment

မဂၤလာပါ စာေတြ လာဖတ္ေပးလို႕ ေက်းဇဴးပါေနာ္